Publicitat
Política · 22 de Juny de 2011. 12:48h.

El relleu del 10-J

Convoquen una manifestació sobiranista el proper 9 de juliol

El relleu del 10-J

Imatge de la manifestació del 10-J

Un any després de la marxa sobiranista del 10 de juliol, que va aplegar un milió de persones, s'ha convocat una nova manifestació, aquest cop serà el 9 de juliol, sota el lema "Pel nostre futur: Independència".

Els organitzadors de la marxa, que no s’identifiquen amb cap entitat o partit, han fet una crida a la participació per repetir "l'èxit del 10J de l'any passat, aquest any però al davant hi posarem l'estelada".

El manifest, al qual ja s’han adherit desenes d’entitats i partits com Esquerra, Solidaritat, Reagrupament o Democràcia Catalana, remarca que “res no canvia, seguim sense poder decidir, i anem veient les conseqüències que això comporta per a la nostra cultura, per la nostra manera de fer, per tots aquells que treballem vivim i estimem aquest país”.

Els promotors denuncien que “se’ns obliga a acatar les lleis d’un estat imposat que només té en compte allò que li convé sense mirar ni un moment el que ens convé a nosaltres, vivim una situació constant de submissió i no tenim eines per combatre-la”.

També subratllen que "som un poble madur, pacífic i amb seny, tal i com hem sentit a dir tantes vegades, però ja som també un poble cansat, estem tips de no poder avançar, de no poder créixer, de no poder ser lliures i de no poder construir el nostre futur, d’haver de jugar les regles del joc d’un altre".

El manifest destaca que “tornarem a sortir al carrer per fer sentir la nostra veu”, deixant clar que “no defallirem ocasió rere ocasió, any rere any fins que assolim l’objectiu que cada cop és l’objectiu de més persones: el respecte que mereixem i la nostra llibertat”.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#13 Català, Vic, 24/06/2011 - 00:32

Em fa moltíssima gràcia que la majoria de comentaris FATXES siguin de Vic. o és un de sol i es fa passar per 100 fatxes de merda o és que no coneixen cap més població Catalana. Poca cultura... Per cert si no us agrada la notícia aneu a la razón... que allà almenys us agradaran.

#12 carracuca, barcelona ESPAÑA, 22/06/2011 - 21:50

pues venga, otra vez a montar el folklore. ¿Cuantos dirá esta vez la caverna mediática del régimen?, 2, 3 millones?, la cuestión es superar la trola del año pasado. Sábado perfecto para irse a la playa y jalarse una paellita con una buena sangría. Eso sí, el estelado que bata el récord guines

#12.1 Laura, Vila de Gràcia, 22/06/2011 - 22:50

Que sí, espanyolàs carracuca, que sí, és exactament com et visualitzava: a Salou o Castelldefels, en un Seat Leon groc gualda tunejat, amb l'adhesiu del toro, escoltant infumable pop espanyol. I la sangría de la buena! Don Simón (que a més és del grup Zumosol, nacionalistes espanyols com tu).

#11 Francesc, Barcelona, 22/06/2011 - 18:24

I tant que s'hi ha d'anar. I tant. Contra l'expoli fiscal.Contra la decadència del país. Contra el subdesenvolupament induït! Per la defensa de la llengua i cultura catalanes!

#11.1 Pau, Mataró, 22/06/2011 - 23:55

#11.1

Tens raó. Mira les excolònies espanyoles: totes del tercer món!! Ens estan fent el mateix, i quan ja no ens puguin treure més suc, aleshores seran els abanderats en defensa de la recuperació de la nostra llibertat...sense diners ni riqueses. I quedaran com a bons als ulls del món.

#11.2 Concatenado, Vic, 23/06/2011 - 22:34

Que colonia? California? Florida? Holanda? Ya quisiéramos estar aquí como ellos...
No digas tantas simpleces por favor.

#11.3 Pau, Mataró, 25/06/2011 - 16:55

Per il·lustrar-te una mica: Filipines, Bolívia, Equador, ... quantes en necessites per entendre-ho?
PD: Holanda colònia? Quina bestiesa!! Que Felip II de Castella heretés aquell regne no presuposa que fos una colònia, sinó un regne més. I les altres que esmentes, sort en van tenir dels anglesos!!

#10 Pere Sallavinera, Esplugues e Ll, 22/06/2011 - 17:37

Cagun cony, ke pesats, kina colla de frikis i da catalans d´anar per casa. Si demanem la unió dels PPCC, resulta que els fatxes del PP SON MAJORIA ABSOLUTA A CATALUNYA ´SES ILLES I VALÈNCIA. Aquests catalans som una colla d´espanyolistes, je je

#9 Marc Sabatés, Barcelona Catalunya //*//, 22/06/2011 - 15:01

UN SOL CRIT INDEPENDENCIA DE CATALUNYA //*//

#9.2 coño marc, vielha, 22/06/2011 - 16:52

Tu por aquí. Cuanto tiempo chavalote. Estamos un poco aburridos sin ti.