Publicitat
Política · 14 de Maig de 2019. 21:04h.

El retorn de Jordi Cañas

L’exportaveu de Ciutadans torna per a les europees després d’haver estat declarat innocent per la justícia

El retorn de Jordi Cañas

Jordi Cañas, en una tertúlia de TV3, en una imatge d'arxiu

L’exportaveu de Ciutadans al Parlament, Jordi Cañas, torna a la primera línia política com a número sis de la candidatura de la formació taronja per a les eleccions europees del 26 de maig. Ciutadans l’ha recuperat després que el TSJC l’absolgués d’un delicte de frau fiscal, pel qual va haver de dimitir com a portaveu l’any 2014.

Cañas ha exercit durant aquest temps com a assessor dels eurodiputats del partit, però ara Cs ha incorporat el seu exportaveu a la cambra catalana per reforçar la llista encapçalada per l’economista Luis Garicano.

El número sis de Cs a les europees és llicenciat en Història i va ser escollit diputat al Parlament al 2010, quatre anys després del naixement i entrada del Cs a la cambra catalana. 

Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 joan moles, Barcelona, 16/05/2019 - 10:50

Cañas no es bajo, lo que pasa es que el que menos mide de los que salen en la foto mide 1.85m.
El bocazas Sala Martín no mide más que cañas.

#5 Jordi BR, L'H, 15/05/2019 - 10:33

Aunque evidentemente discrepo absolutamente con él, cundo le he visto en entrevistas en TV3 me ha parecido de los más rápidos e incisivos en sus respuestas, pero ayer le vi desdibujado y contaminado por el discurso vacío habitual de C's. Cuando ay menos gresca, se les ven las costuras: "Hay que hacer reformas..." Cuales? No lo sabe

#5.1 Has vist els de la ceba?, Bcn, 15/05/2019 - 11:37

El de l'estampida, el Lopes, el de Podemos/as, sols parlen d'inmigració, sembla que res els afecta llevat de importar gent sense atgurador. Tot plegat adobat amb catalns i catalanes, amb frases fetes ja sobreexplotades durant anys, hom diría que son de pensament únic com si fossin Maginet de canya amb la taula del set.

#3 Pedro Gutierrez Moraleda, El Vendrell, 15/05/2019 - 09:27

Debería de ser el número 1 en Cataluña por Ciutadans.

#2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 14/05/2019 - 23:24

Espero que eso no signifique que lo envían a Bruselas, porque sin duda Cañas es hoy día el mejor político de Cataluña. No cuento a Arrimadas e Iceta por su marcha a Madrid, y en el bando separatista no hay nadie con dos dedos de frente.

#2.1 Jordi BR, L'H, 15/05/2019 - 11:55

Arrimadas se va a Madrid perdiendo 600.000 votos en 5 meses; más de la mitad de lo que había sacado el 21-D, quizás es un poco menos válido de lo que comentas; no lo digo yo, lo dice su electorado

#1 Pan con tomate y jamón Ibérico, Club de fans del Juez Marchena..., 14/05/2019 - 23:01

¡¡¡Vamos Jordi, eres grandeeeee...!!!