Publicitat
Política · 9 de Gener de 2020. 12:27h.

El Suprem es planta

El tribunal rebutja que Junqueras vagi al Parlament Europeu perquè la sentència és ferma

El Suprem es planta

El Tribunal Suprem ha rebutjat el recurs d'Oriol Junqueras contra la decisió de la JEC d'inhabilitar-lo com a eurodiputat. El Tribunal argumenta que Junqueras va ser condemnat en sentència ferma en la sentència del procés i manté que el líder d'ERC està inhabilitat.

D'aquesta manera rebutja la petició de la defensa d'Oriol Junqueras, que havia demanat al Suprem que suspengués la inhabilitació d'eurodiputat acordada divendres per la JEC, argumentant que no té competència per suspendre Junqueras i vulnerava el dret de la Unió Europea.

El mateix tribunal tampoc no permet a Oriol Junqueras assistir dilluns al ple del Parlament Europeu. El Suprem considera que la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre la seva immunitat no té efectes després de la condemna pel judici del procés.

Publicitat
Publicitat

42 Comentaris

Publicitat
#26 Fer, BCN, 09/01/2020 - 22:12

Es de lógica.Cuando se toman tus peticiones por el pito del sereno, al final, te remites a tu código penal vigente. La UE no
puede permitirse un cristo de este calibre, y menos tras el Brexit.

#25 Jordi br, L'h, 09/01/2020 - 22:08

Marchena havia de tirar entre un cachete avui o una bofetada amb la mà ben Oberta d'Azur una mesos; donde bé millor que s'afeiti perque se li por carretera la barba de l'hòstia

#25.1 Sergi, Bcn, 09/01/2020 - 23:07

La ostia? Jajajajaja

#25.2 Jordi br, L'h, 10/01/2020 - 14:44

El corrector em mata jajaja

#22 l'avi Florenci, El de la deixa , 09/01/2020 - 17:15

Oriol, et pensaves que la presó ja s'estava acabant ... però el que s'ha acabat és la festa i t'han enviat la factura! Mira, la gent segueix la seva vida, menjant els diumenges amb la família, celebrant el nadal i assistint a batejos ... I tu? Que has aconseguit? De que ha servit tot? Com has acabat?

#21 Pepón, Bcn, 09/01/2020 - 17:06

De pura lógica. Lo que es una aberración es la inmunidad por unos hechos ocurridos dos años antes de ser electo, estando procesado y siendo más que evidente que la finalidad de presentarse a eurodiputado era la de querer burlarse del estado de derecho. Los jueces del TJUE deberían hacérselo mirar.

#20 Manuel Pimentel, La Malahá, 09/01/2020 - 16:16

Hasta la Santísima Virgen se equivoca.

Cuando el devoto Junqueras en sus oraciones imploraba a la Virgen aquello de "Virgencita, Virgencita, que me quede como estoy". No se refería a quedarse en prisión. Se refería a quedarse con inmunidad.

La moraleja es quer hasta cuándo se implora, hay que especificar un poco más.