Publicitat
Política · 28 de Gener de 2020. 13:59h.

El Tribunal de Comptes reclama quatre milions pel procés

Puigdemont demana diners davant el risc que "ens embarguin"

El Tribunal de Comptes reclama quatre milions pel procés

El Tribunal de Comptes reclama 4,14 milions d'euros a l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont, a l'exvicepresident Oriol Junqueras i a altres 18 exconsellers i alts càrrecs autonòmics. El tribunal diu que aquesta és la quantitat de fons públics suposadament malversada per a la realització de l'referèndum de l'1-O.

En aquest sentit, adverteixen que si no consignen aquests diners en un termini de inicial de 15 dies els seus béns seran embargats abans d'iniciar-se la fase d'enjudiciament comptable. En tractar-se d'una actuació administrativa, i no penal, Puigdemont, Comín i Ponsatí no tenen immunitat parlamentària com eurodiputats.

L'expresident de la Generalitat ha demanat als ciutadans que ajudin a pagar aquesta quantitat. "El Tribunal de Comptes ens demana una fiança de 4,1 milions d'euros als que vam fer possible el Referèndum de l'1-O. Tenim 15 dies per evitar que ens embarguin els nostres béns. Si vas votar l'1 d'octubre, et necessitem", ha escrit a twitter.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#16 Pere que tomba, BCN, 29/01/2020 - 13:41

Que bé, les famílies del Procés, amb els caps de família a presó o a l'exili i ara arruinats, sense estalvis ni patrimoni. I els de C's i Vox aplaudint i llavors queixant-se de dir-los que els falta humanitat. El procés ens ha permès entendre com la humanitat por arribar a fer animalades amb la seva maldat.

#14 Fanny, Vilanova, 28/01/2020 - 21:10

¿Como han hecho las cuentas eso funcionarios, los mejor pagados de españa con un 40% de familiares entre ellos? ¿Donde estan las facturas y de donde han salidos estos numeros? De nuevo el oscurantismo inquisitorial de un estado miserable que vive de cara al sol de hace 40 años y aún no ha despertado al siglo XXI. ¿Quien quiere vivir aquí?

#14.1 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 29/01/2020 - 00:28

¿Quien quiere vivir aquí?

Fanny noia, no pateixis... sempre pots pujar-te a una pastera i posar rumb a Ítaca, allà pasturant cabres seràs feliç a la república bananera que somieu...

Por cierto... en algunas cosas tienes razón, los familiares... y los números... que de cuatro millones nada... como minimo cuarenta... lo demás, puro odio.

#14.2 pepe, andorra, 29/01/2020 - 11:47

los funcionarios mejor pagados de España son los de la generalidad y los de las vascongadas, con un 75% de separatas enchufados, las facturas y los numeros salen de los papeles q han sacado los picoletos de los registros y q los abogados separatas no han podido justificar. El unico oscurantismo inquisitorial es el separata, herederos del franquismo

#14.3 pepe, andorra, 29/01/2020 - 11:49

Y no, no quiero vivir en un lugar donde existen personas q piensan lo de la ultra de estrellada de ahí arriba. Mejor nos vamos y os quedáis ahí los separatas y los musulmanes q habéis traído para q os limpien y sirvan como hicieron nuestros padres en los 60 y 70, ya q los obreros catalanes fueron masacrados por los patronos catalanes.

#13 Marga, San Cucufate, 28/01/2020 - 20:44

Los vengadores con puñetas no paran, no hilan tan fino con los miles de millones que escamoteó la banca. Viva la justicia española, mucho y muy española. Jejeje

#13.1 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 29/01/2020 - 00:38

"con los miles de millones que escamoteó la banca..."

¿Que banca...? ¿Banca Catalana...? ¿Catalunya Caixa...? ¿o los millones del 3% de don Pujolone..?
tan catalanas... de soca...

#13.2 pepe, andorra, 29/01/2020 - 11:53

anda, marga, ñordo, fanny....como esta hoy el trolete de soros, esta q se sale.....A demagogia no le gana nadie.....Por cierto, creo recordar q Sanchez era consejero de Bankia cuando el saqueo.....Q es lo q busca pablito con eso de la banca publica....Q parece q no le basta con el casoplon de galapagar y con la mujer florero q gasta.....