Publicitat
Política · 21 de Juliol de 2015. 21:30h.

El TSJC exculpa Puig

Arxivada la causa contra el conseller per presumpte cobrament de comissions

El TSJC exculpa Puig

Puig, en una imatge d'arxiu

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha acordat el sobreseïment provisional de la denúncia feta per l’empresari francès François Seroux contra el conseller Felip Puig per demanar-li presumptament comissions a canvi d’unes inversions al port de Barcelona.

En una interlocutòria feta pública aquest dimarts el tribunal considera l’empresari va modificar la seva primera declaració i es va desdir. A més creuen que “no resulta suficientment acreditada l’existència d’un fet delictiu”.

També reiteren que la darrera declaració de Seroux "suposa una rectificació al manifestat davant la policia, ja que de la mateixa no es desprèn que se li exigís prestació econòmica constitutiva d'un il·lícit penal”.

La sala sosté que Puig va avisar l’empresari que la seva inversió generaria despeses, "sense especificar", el que per al TSJC "no comporta ni determina ni tan sols a manera presumptiu que fos una sol·licitud d'obsequi o present" tipificat en el Codi Penal.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#4 Casper, Bcn, 22/07/2015 - 11:56

Pues que se tome un vermouth con berberechos.

#3 diguemhotot, Cerdanyola, 22/07/2015 - 09:23

Wikileaks: Swiss judicial authorities have reportedly been involved in questioning Fotso and other Cameroonians after filing a formal Letters Rogatory alleging that French national Francois de Seroux engaged in money laundering, criminal activity and other crimes while doing business

#2 Carlos Gomez, Bcn, 21/07/2015 - 23:16

El denunciant va retirar la acuasacio.
Acusar a comissionistes mafiosos de ser comissionistes mafiosos esta molt mal vist per totes les mafies del mon.
No es el cas del senyor Puig.

#2.1 diguemhotot, Cerdanyola, 22/07/2015 - 09:16

El més rellevant és que en Seroux va presentar la denúncia al cap de......12 anys dels fets!!!!

Amb tots els xanxullos que té i ha fet des aleshores en Puig ni se'n devia enrecordar.
I en Seroux, TAMPOC, per què mira que en té també de xanxullos.

això és lo de 'entre pillos anda el juego'

#1 Neferu, Barcelona, 21/07/2015 - 22:20

¡¡¡Increíble!!! Pero nada nuevo. ya nos tienen acostumbrados a que los corruptos se vayan de rositas.

#1.1 Josep, Alcanar, 22/07/2015 - 06:36

Elq ue és increible es que tu ho hagis viscut en primera persona, per a saber tant del cert que és culpable? o és una impresió que tens?

#1.2 diguemhotot, Cerdanyola, 22/07/2015 - 12:15

'tot convergent és culpable encara que es demostri el contrari'