Publicitat
Política · 16 de Maig de 2017. 13:45h.

El viatge de Puigdemont als Estats Units va costar més de 88.000 euros

El PPC denuncia el "malbaratar recursos públics" per explicar el procés

El viatge de Puigdemont als Estats Units va costar més de 88.000 euros

Puigdemont, en la conferència a la Universitat de Harvard. (Foto: Jordi Bedmar)

El viatge que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va fer als Estats Units entre el 27 i el 31 de març va costar gairebé 90.000 euros. Així ho ha explicat el portaveu del grup parlamentari del PPC, Alejandro Fernández, en roda de premsa al Parlament.

"Avui hem conegut que el cost global és de 88.215 euros i ara s'hauria d'analitzar en què s'han gastat aquests diners", ha manifestat el dirigent dels populars catalans, que ha afegit que "és un exemple de llibre, paradigmàtic, del que és malbaratar recursos públics".

"El que veiem és que un president de la Generalitat, que guanya 120.000 euros anuals i va en cotxe oficial, vol traslladar la imatge pel món que la seva situació és comparable amb la de la comunitat negra als anys 50 als Estats Units", ha denunciat.

Puigdemont va visitar durant cinc dies les ciutats de Boston, Washington i Nova York i va estar acompanyat pel conseller d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, Raül Romeva, i el delegat del Govern als EUA, Andrew Scott Davis. El president també va pronunciar una conferència al Center for European Studies de la Harvard University sota el títol "Catalonia, Today and Tomorrow".

alejandro.jpg

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#7 Galba, Palafrugell, 17/05/2017 - 13:21

Que aquests nois viatgin, coneguin mon i es culturitzin, em sembla be. Però no amb els meus impostos.

#6 modium, Moià, 16/05/2017 - 19:31

El viatge de Puigdemont ha costat el mateix que 8 minuts de "Cuéntame como pasó", però e-noticies calla

#5 T Creus, Corruptaluña 3 % - 4 %, 16/05/2017 - 18:40



Les estamos manteniendo a cuerpo de rey y no pegan ni golpe.

Todos juzgados por malversación y a la cárcel.

#4 !!*!!, Bcn, 16/05/2017 - 14:40

88000 € són molts. Quina barbaritat, oi ? I quan va costar el viatge de Rajoy a Paris per anar a cridar "Je suis Charlie" ? Això no interessa ? Perquè per un viatge inútil... Sobretot si és per fer la llei Mordassa.

#4.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 16/05/2017 - 16:28

Segur que el de Rajoy va costar molt menys. I al cap i a la fi, per tenir la cobertura de TV3%, el Punt Avui i la agencia EFE i com public un grapat de convidats d'aquí, hauria costat menys pagar el vol als quatre americans que hi van assistir pel bocata.

#4.2 Pepet, Sabadell, 16/05/2017 - 19:24

!!*!!, Com es veu que no pagues impostos noi; no et pots imaginar el que costa a la majoria de Catalans pagar-los, perquè el Govern els malgasti. Una mica de seny no fa cap mal.

#4.3 Josep, Barcelona es 1000 años mas antigua que Cataluña, 17/05/2017 - 08:20

a ver, admiracion admiracion asterisco admiración admiración, que en este país TODOS LOS POLÍTICOS ROBAN como que ya no es noticia, pero que encima vayan de oprimidos, victimas y arrinconados cuando en verdad cobran un pastón y tienen un helicóptero privado para ir a casita... anda ya a otros con el cuento

#3 pepe.----, andorra, 16/05/2017 - 14:30

pero desde cuando la malversación le preocupa a los peperos? Si sus maestros en esto son precisamente a quienes estan criticando? O es q no se acuerdan de lo de las olimpiadas, donde todos rebañaron del cazo de los 25000 millones? Lo de los separatas es demagogia, pero lo de los peperos es de juzgado de guardia. Se deben pensar q todos son idiotas.