Publicitat
Política · 5 de Novembre de 2012. 12:31h.

El 'xiringuito' de Solidaritat

L'expresidenta reconeix que Escola en català està controlada per SI

El 'xiringuito' de Solidaritat

Mercè Escarrà

Mercè Escarrà ha presentat avui la seva dimissió com a presidenta de l'associació Escola en Català que presidia des del passat mes de febrer. Aquesta entitat "vinculada a Solidaritat Catalana per la Independència ha liderat en els últims mesos la defensa del sistema d'immersió lingüística davant de l'ofensiva judicial espanyola per reintroduir l'espanyol a les aules".

Escarrà ha justificat la seva dimissió perquè l'entitat ha passat a ser controlada per Solidaritat Catalana per la Independència. “M'han represaliat per la denúncia de tupinada que vaig fer a les primàries gironines de SI i el cap de comunicació del partit, Ferran Verdaguer, m'ha retirat tots els accessos al mail, Twitter i Facebook de l'associació que presideixo”.

“Així les coses, no tinc altra sortida que dimitir” ha afirmat Escarrà, que ha lamentat “la deriva forassenyada de represàlies que està duent a terme Ferran Verdaguer i Solidaritat contra la meva persona”.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#18 Arnau, Lleida, 06/11/2012 - 13:39

La feina que Solidaritat ha fet els dos últims anys al Parlament amb únicament 3 diputats està molt per sobre d'informacions d'aquesta mena.

#18.1 Pensador gratuït, PPCC, 22/11/2012 - 19:26

Quina feina? Si no han fet res en 2 anys, més enllà de vendre fum a través del #NoVullPagar i d'aprofitar-se manera il·legal de les dades de diverses entitats (seves) per a finalitats diferents. És molt lleig.

#17 Corberant d'Alet, Barcelona, 06/11/2012 - 11:25

Soc membre Defensem l'Escola en Català i Solidaritat ho ha fet molt bé- GràSIes per treballar per Catalunya. El Català llengua oficial a Catalunya.
SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA

#16 Helena, Girona, 06/11/2012 - 08:58

Jo m'havia cregut el discurs de SI però realment veient aquest espectacle veig que fan pena i que busquen el mateix que tota la resta: viure de la política . Em passo a la CUP.

#15 xavier sarria, barcelona, 06/11/2012 - 00:06

I ara és l'ÚNICA que defensa el Català com l'ÚNICA llengua OFICIAL en una Catalunya Independent.

CiU, ERC volen el Castellà com llengua oficial.

SOLIDARITAT (SI), ARA I SEMPRE.

SERIOSITAT, INTEGRITAT, COHERÈNCIA, COMPROMÍS.

#14 xavier sarria, barcelona, 06/11/2012 - 00:01

SOLIDARITAT (SI) ha defensat des del Parlament que el Català fos l'ÚNICA llengua vehicular.
Qui li va donar suport? Ningú, ni CiU ni ERC etc...

Ha defensat el Català des d'Escola en Català conscienciant a la gent del perill que corria per les sentències del TC.


#14.1 Jordi Batlle, Barcelona, 06/11/2012 - 09:45

En la moció presentada per SI es va transaccionar i aprovar traient la paraula ÚNICA de la moció. Segurament Tena i Turull van arribar a algun acord...