Publicitat
Política · 22 de Novembre de 2012. 23:45h.

'El Yoyas' augura que Mas acabarà "amagat"

L'exconcursant de 'Gran Hermano' acusa el candidat de CiU de crear "conflictes socials"

'El Yoyas' augura que Mas acabarà "amagat"

Carlos Navarro, durant l'acte de Ciutadans

Carlos Navarro, conegut com El Yoyas després seu pas pel concurs Gran Hermano, ha dit que el procés de transició nacional endegat per Artur Mas "està creant conflictes socials on només hi ha interessos polítics. Crec que això hauria d'estar penat, hauria d'estar castigat per llei".

"Crec que el somni -ha seguit- d'uns pocs esdevindrà el malson de molts. Crec que no es pot jugar amb els sentiments de la gent", ha remarcat en un acte de Ciutadans.

L'empresari, a preguntes d'e-notícies, ha afegit que "si de veritat Mas i tots els que donen suport a Mas estimen Catalunya, i estimen de veritat una Catalunya lliure, una Catalunya plural, el millor és que s'ho repensin i s'adonin que la millor solució no és la independència. Ni tan sols és una solució dolenta, és un problema". També ha vaticinat que el procés cap a l'estat propi acabarà "amb Mas amagat".

Publicitat
Publicitat

66 Comentaris

Publicitat
#62 Mtres, Barcelona, 25/11/2012 - 10:05

C's sembla que va recollin a tots aquells (o part) que anàven no fa masas temps amb botes militars i unes caçadores verdes i taronges...com s' en deien?

#60 Arnau Estanyol, Sant Boi, 24/11/2012 - 09:22

Be, la independència es dolentíssima, per a la salut fins i tot. Però estar dins d' Espanya no es massa bo. Quina sol·lució ens don aquest Yoyas?. Ninguna. La seva meta principal es que els catalans no siguem lliures. I desprès què?

#60.1 Antoni Losa, Reus, 24/11/2012 - 10:26

Arnau, què vol dir ninguna? No deus pas voler dir "cap"?. Quina llengua parles?
Solució, no solució
Després, no desprès
És, no es
Bé, i no be (beeeeee?)
Gaire, no massa (en aquest cas)
Ets com un diccionari de barbarismes

#60.2 barretinaire, bcn, 25/11/2012 - 13:55

Ningun, ninguna és una paraula acceptada en el DIEC.

dlc.iec.cat

Antoni, com a professor de català ets dolent, dedica't a una altra cosa.

#59 ´xavier, sabadell, 24/11/2012 - 00:44

Sí aquest mindundi és la alternativa democrática dels espanyols de rivera

#58 Pimpollo, Vic, 23/11/2012 - 21:52

Alguien por ahi abajo ha señalado que no todo el mundo debería tener derecho a votar. Estaríamos de acuerdo en que los psicópatas no deberían gozar del derecho al sufragio?

#57 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 23/11/2012 - 19:07

Però d´on ha sortit aquest senyor?. Només l´he vist un cop al Canal Català amb l´Espot i no sabia parlar en català. Més val que es preocupi d´ell que prou feina té. Són gent com aquesta i el President del Futbol de l´Hospitalet, els que desprestigien la ciutat. Apa-li que torni a l´escola.