Publicitat
Política · 13 de Gener de 2019. 12:30h.

Els CDR envolten una parada de Vox a Blanes

Adverteixen que "no marxarem fins a fer-los fora"

Els CDR envolten una parada de Vox a Blanes

El Comitè de Defensa de la República i l'Assemblea Antifeixista de Blanes han envoltat una parada que membres de Vox han muntat aquest diumenge al municipi de la comarca de La Selva i, a través del seu compte de Twitter, adverteixen que "no marxarem fins a fer-los fora".

Els Mossos d'Esquadra han fet acte de presència en lloc on està instal·lada la parada i han muntat un cordó de seguretat per separar els independentistes i els membres de la formació ultra. "No us mereixeu la senyera que porteu", han cridat els manifestants independentistes als agents de la policia de la Generalitat.

El CDR de Girona ha manifestat que estan a Blanes per dir alt i clar que els feixistes de VOX no passaran". "Fora dels nostres pobles, barris, ciutats... contra el feixisme i davant la passivitat de les institucions ni un pas enrere", han reclamat.

La Plataforma Antifeixista Gironina, per la seva banda, ha fet un tuit demanant explicacions al president de la Generalitat, Quim Torra, i al Departament d'Interior sobre per què els Mossos estan "protegint el feixisme" i els hi han preguntat si "aquesta es la República que voleu".

Vox Girona, per la seva banda, ha denunciat que els membres de la formació ultra "estan sent amenaçats pels totalitaris" i ha afegit que "els radicals han colpejat amb una porra" a una simpatitzant. 

Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#21 Diego, Madrid, 15/01/2019 - 14:29

Que los encierren en el palacio de sant Jordi y se acaben entre ellos, no extrañare a ninguno de los dos bandos.

#19 Capit@n España, Purgandus Pópulus !!!, 14/01/2019 - 08:15

"Democracia" en estado puro. Esto es lo que pasará todos los días en la Fantástica República Catalana si alguna vez triunfa esta idea de lo.cos.

#18 Tirant, Bcn, 13/01/2019 - 20:21

Els valents i "demòcrates" CDR ...

#17 Torosentado, Barcelona, 13/01/2019 - 19:41

" No estoy de acuerdo con lo que usted dice, pero estoy dispuesto a dar la vida por defender su derecho a decirlo". creo que la " revolución de la sonrisa" y el " som gent de pau" se les derrumba su discurso y realmente por desgracia es lo que muchos hemos sospechado desde hace muchos años son un colectivo de "intransigentes" . hechos no pala

#13 Fran BCN, Bcn, 13/01/2019 - 15:31

El logo dels organitzadors. VOX GERONA, molt ilustratiu..........

#13.1 Voluntarios Catalanes, Navas de Tolosa, Setges de Girona, Presa de Tetuán, 13/01/2019 - 18:43

Gerona, sí. La ciudad española que resistió tres asedios luchando por la Independencia de España contra los franceses. Cuál es el problema? Visca Espanya!!

#13.2 soloesmiopinon, Tabarnia, 13/01/2019 - 18:44

Coacciones, insultos y agresiones por parte de los CDR, muy ilustrativo (como siempre)

#13.3 Tabarnés puro, Barcino, 13/01/2019 - 19:49

Y lo dicen los que escriben "Càdis", "Osca" y "Segòvia"???

#13.4 Ramon, Terrassa, 14/01/2019 - 05:01

Exacto Tabarnés, esa es la ideología del nacionalcatalanismo: lo mío es mío y lo de los demás ya veremos cómo lo repartimos.

#13.5 Demetri, Girona, 14/01/2019 - 09:50

Vox Gerona ! i que? On tens el teu sentit de la "democràcia"? o es que això es un atemptat contra els principis de la llibertat d'expressió? Passejat una mica pel món i surt a respirar aire pur, que aquests sediciosos i panxacontents que viuen del cuento us han enganyat com rucs i gràcies a la vostra inocencia ells viuen a cos de rei.

#13.6 botifler1914, Sinitaca, 14/01/2019 - 14:25

Habeis despertado a la bestia!
Ay de vosotros.