Ciutadans ha presentat una moció al Parlament sobre els eventuals contactes entre la Generalitat i Rússia que ha comptat amb el suport de Vox, parcialment del PSC, i el rebuig de Junts, ERC i els Comuns.
La diputada d’aquest darrer partit, Susanna Segovia, ha sortit en defensa de Puigdemont i de l’acció exterior del Govern i ha criticat “aquesta obsessió que té el grup de Ciutadans de continuar barrejant tots els temes amb el procés”. També ha lamentat “aquestes barrejades absolutament barroeres que fan de qualsevol temàtica amb el procés”, de C’s.
Segovia ha afirmat que “aquesta moció va de blanquejar l'extrema dreta, perquè vostès insisteixen a parlar de les relacions de partit polític del senyor Puigdemont amb sectors propers al president Putin, però es neguen rotundament a esmentar quines són les relacions que té el partit de Vox amb sectors propers i amb oligarques propers al president Putin”.
Finalment ha defensat que “si hi ha una àrea de la Generalitat de Catalunya que ha estat focalitzada fins a l'extrem de la intervenció del Tribunal de Comptes i que els ha demanat unes fiances estratosfèriques, és justament el Departament d'Acció Exterior”.
Els comuns surten en defensa de Puigdemont
Acusen Ciutadans de “barroers” per presentar una moció sobre les relacions de Junts amb Rússia

Sussana Segovia
¡A por ellos!
13 Comentaris
Ciutadans no te proves dels contactes de Puigdemont amb el Kremlin. Son molt bruts.
Ara cap aqui, ara cap alla...aquest es el taranna d aquests hipocrites dels comuns.
favor con favor se paga, y tienen que estar rastreramente agradecidos que Trias se apartara para permitir que esta gloria para Cataluña y Barcelona que es Inmaculada Colau accediera a la Alcaldía de Barcelona
Aquíal fonal de lo que se trata es de poner el ventilador en marcha, como han hecho en otras ocasiones los comunes.
La CUP y los Comunes, son aquellos que viven como parásitos enquistados en la sociedad, chupando para sus dirigentes, allí donde pueden, y clavándose como garrapatas infectas a la misma. Para ellos solo existe como amo, el que les da la mano a lamer, la clase heredera del franquismo, pija y burguesa, en eso quedan retratados para la eternidad