Publicitat
Política · 24 de Juliol de 2013. 08:40h.

Els Mossos desallotgen els senegalesos del Poblenou

Els agents impedeixen el pas a Herrera, Tardà i David Fernández

Els Mossos desallotgen els senegalesos del Poblenou

Un dels immigrants, dessallotjats

Els Mossos d'Esquadra han desallotjat el centenar de persones que encara romanien a la nau ocupada del Poblenou, tot l'acte judicial que fixa el seu desallotjament a partir d'aquest dimecres i fins dimecres de la setmana vinent.

El desallotjament s'ha produït de forma pacífica i, segons fonts municipals, "a totes les persones que estan sent desallotjades se'ls ofereix un allotjament". Un grup de gent que ha abandonat de manera pacífica la nau passeja pels voltants de l'edifici amb les maletes.

Els diputats Joan Herrera (ICV), Joan Tardà (ERC) i David Fernández (CUP), han demanat accedir a l'edifici per parlar amb els ocupants, però la policia judicial els ha impedit l'accés. Un grup de manifestants s'ha concentrat després de la barrera policial per protestar pel desallotjament

Publicitat
Publicitat

45 Comentaris

Publicitat
#22 Peralta, Lleida, 25/07/2013 - 11:31

"segons fonts municipals, "a totes les persones que estan sent desallotjades se'ls ofereix un allotjament". Jo proposo que se'ls hi aboni una pensió, se'ls proporcioni un piset (això sí de franc), i, si pot ser, se'ls porti unes setmanetes de descans a la platja, així estaran contents.

#21 joan, pyongyang, PPCC, 24/07/2013 - 23:47

Detrás de la iglesia donde se han encerrado hay un local de ERC. Propongo que lo abran y les dejen dormir allí por tiempo indefinido.

#20 repartidor, Granollers, 24/07/2013 - 13:29

20 imigrants a càrrec de l'Herrera, 20 més a càrrec d'en Tardá i 20 més a càrrec d'en Fernandez. I així el mateix sistema per cada un que estigui d'acord amb aquesta imigració masiva i descontrolada.

#20.1 Reparteix la veritat, no la manipulaCiÚ, 24/07/2013 - 13:47

No siguis demagog. Els 3 milions de sudacas i bandes de l'Est que patim a CAT els van importar a 400 euros, pagant nosaltres, i embutxacant-se ells les plusvàlues, els "emprenedors" del Fomento del Trabajo NaCiUnal Ecscañol del PPciu, els teus amics de Liechtenstein (i altres 12 paradisos fiscals).

#19 El azote de los necios, Barcelona,España, 24/07/2013 - 13:24

La solución es muy sencilla, si según los izquierdistas separatistas ser demócrata es el derecho a decidir de un pueblo,¿ porque no le preguntan a ese pueblo si quieren convivir y compartir con los miles de senegaleses que están entrando en plena recesión? ¿ Sería legítimo, no?...difícil respuesta.

#19.2 Resposta ben fàcil, prou i fora, 24/07/2013 - 15:19

I tu, coló ecscañol a Catalunya, hauries de tenir menys drets que els senegalesos. Perquè ells, almenys, no ens ocupen mlitarment com vosaltres.

#19.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 24/07/2013 - 16:05

Pues nada , cuando todos los xenófobos catalanistas os pongáis de acuerdo y tengáis una mayoría nos echáis a todos los españoles y descendientes de españoles de Cataluña.....quedaréis sólo dos millones... y se acabó la independencia.., pero mira que sois tontos e incongruentes..dais mucho juego...

#19.4 El azote de los necios, Barcelona, España, 24/07/2013 - 16:05

Pues nada , cuando todos los xenófobos catalanistas os pongáis de acuerdo y tengáis una mayoría nos echáis a todos los españoles y descendientes de españoles de Cataluña.....quedaréis sólo dos millones... y se acabó la independencia.., pero mira que sois tontos e incongruentes..dais mucho juego...

#19.5 El azote de los necios, Barcelona, España, 24/07/2013 - 16:05

Pues nada , cuando todos los xenófobos catalanistas os pongáis de acuerdo y tengáis una mayoría nos echáis a todos los españoles y descendientes de españoles de Cataluña.....quedaréis sólo dos millones... y se acabó la independencia.., pero mira que sois tontos e incongruentes..dais mucho juego...

#19.7 "sólo dos millones", ui, mama, quina pooooor, jajjs, 24/07/2013 - 20:40

nesio de los asotes, des de quan t'has de repetir tres vegades per intentar creure't tu mateix les rucades que dius?... creu-me, no et possessis pas nerviós, ni que CAT sigui la darrera colònia que et queda a l'imperi ecscañol.

#19.8 el vendrell, el vendrell, 25/07/2013 - 08:49

"Azote de los necios", antes Korruptkin: Parece que desde que se descubrió tu amor con la "miss" saltenca se te han pasado las ganas de comentar con el anterior nick ??

#18 loosers, com diuen els ianquis, i sudacas, 24/07/2013 - 13:24

líder d'audiència entre els que netegeu vàters?