Política · 9 de Gener de 2014. 20:15h.

Els Pressupostos poden incloure una partida per a la consulta

El Consell de Garanties Estatutàries tomba el recurs del PPC

Els Pressupostos poden incloure una partida per a la consulta

Membres del Consell de Garanties Estatutàries, en una imatge d'arxiu

El Consell de Garanties Estatutàries ha tombat aquest dijous el recurs presentat pel PPC pels Pressupostos del 2014, i en concret per la partida de 5 milions d’euros prevista per a la consulta.

Aquest òrgan ha dictaminat al respecte que “l’article 8.2.b.segon PLPGC i la partida pressupostària GO 01 D/227.0004/132, per a despeses de processos electorals i consultes populars, del Projecte de llei de pressupostos de la Generalitat per al 2014, s’adeqüen a la Constitució i a l’Estatut”.

El dictamen, però, no s’ha aprovat per unanimitat. I és que hi ha hagut el vot particular de Carles Jaume Fernández, exsubdelegat del Govern espanyol a Girona, el qual ha considerat que la celebració d’una consulta popular “suscita una gran controvèrsia”.

Ara, la Mesa del Parlament estudiarà la decisió del Consell de Garanties Estatutàries i decidirà la data per al debat d’aprovació dels Pressupostos, que es va haver d’ajornar després del recurs del PPC. Aquest podria fer-se en el Ple de finals de gener.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 Andreu, TGN, 13/01/2014 - 06:54

Qui paga mana.

#5 Joan, Barcelona, 10/01/2014 - 16:32

No em sembla correcte que s'incloguin partides per activitats posibles (poc probables, però) i no es paguin les mensualitats extraordinàries als funcionaris, deixin de banda les farmàcies, etc.
Al meu parer, això és impresentable.
Tenim, però, el que tenim.

#4 PAGAD, barna, 10/01/2014 - 10:44

Trabajo en una empresa de transporte adaptado y la generalitat hace meses q no paga a mi jefe.Hay dinerito para l consulta y el 300 aniversari pero no para pagar a las Empresas...LLADRES!!!

#3 SOMiSEREM, CALAF, 09/01/2014 - 22:52

Como alguién dijo "QUE SE JODAN"

#3.1 SOMiSEREM, CALAF, 09/01/2014 - 22:56

||*|| ||*|| ||*|| ||*|| ||*||

#3.2 El azote de los necios, Barcelona, España, 10/01/2014 - 01:12

No te queda nada que llorar, chaval.....

#2 Kropotkin, Vic, 09/01/2014 - 21:27

Sobre todo, lo importante es que no quede nada para Sanidad. Los pobres que se aguanten si no pueden pagarse la mutua privada. El paraiso independentista no necesita debiles ni enfermos.

#2.1 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 09/01/2014 - 22:41

té collons que parlis de les retallades en sanitat quan si Espanya només que ens robés la meitat, no s'hauria haugut de retallar res.

I també tenint en compte que la pèrdua provocada per l'ajornament dels pressupostos per culpa del PP és superior a la partida de la consulta.

Et creus el que dius?

#2.2 El azote de losnecios, Barcelona, España, 10/01/2014 - 01:14

Ambaixador tu si que le robas un puesto de trabajo a un inglés..... se te tendría que caer la cara de vergüenza.... siempre habla el que menos debe.

#2.3 Ahdul, Ceuta, 10/01/2014 - 08:12

#2.1


Sarraceno,- Allahu Akbar!!