Publicitat
Política · 29 de Març de 2021. 09:58h.

“Encallats” a 24 hores del segon debat d'investidura

Sabrià admet que no es posen d’acord

“Encallats” a 24 hores del segon debat d'investidura

El portaveu d’ERC, Sergi Sabrià, en declaracions a la Ser, ha explicat que les converses amb JxCat “han seguit durant tot el cap de setmana” però ha reconegut que “no podem ser excessivament optimistes de cara a demà”.



"Segurament la part de governabilitat no ens fa patir tant. I on hem estat més encallats és en la part més estratègica vinculada al procés cap a la república, i no tant en el seu contingut sinó en com s'estructura”, ha concretat.

També ha recordat que “amb la CUP, segurament amb menys hores invertides que no pas amb JxCat, creiem que tenim un acord molt ferm i molt potent. I ens agradaria que hagués passat el mateix amb JxCat. I ens agradaria que hagués passat el mateix amb JxCat”.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#13 JM, Barcelona, 30/03/2021 - 10:03

Se dice y se comenta que están "encallados" porque Junts quiere que se destine 1 millón de Euros al año al "Consell per la República", es decir, a dárselos al Vivales de Puigdemont para gastárselos en mariscadas.

#12 Nitato, Navarcles, 29/03/2021 - 23:03

Senyora amb vel en un partit suposadament d'esquerres i "feminista"...

#11 Mayor Dundee, Coll de la Marrana, 29/03/2021 - 17:28

No es posen d'acord per la senzilla raó de que aquest vodevil l'han de continuar el clan del Pernales i no els autèntics i divins indepes. Y esto es todo.

#10 Pan con tomate y jamón ibérico, A mí me gusta el jamón..., 29/03/2021 - 14:02

En la foto observo detrás de Sabrià y sentada al lado del Tete a una señora con pañuelo que debe ser la habitual cuota musulmana del partido "rustico meapilas..." ¿han comprobado que esta señora se exprese en un lenguaje comprensible...? no les vaya a pasar como con aquel paki que enviaron al senado y que solo hablaba urdu...

#10.1 Vicenç Pardal, Villagüevo, 29/03/2021 - 15:46

Cha comencem amb el racisme,com amb eixe pobre afromericà de VOX.

#10.2 Llaç Groc, Cat, 29/03/2021 - 16:22

Doncs el normal és que parli català , és el Parlament de Catalunya

#10.3 Pan & tomate y jamón ibérico, El caganer trabucaire..., 29/03/2021 - 20:36

-10.1 ¿Es afroamericano el hijo de una señora natural de la provincia española de Guinea Ecuatorial...?
-10.2 "és el Parlament de Catalunya" eso... pues mas parece un circo. ¿Tu crees que Colom hizo bien su trabajo?

Los resultados de la inmersión son lamentables, en un caso, geografia cero. Y otro que cree que "el mundo habla catalán"

#10.4 Llaç Groc, Cat, 30/03/2021 - 10:25

Pan , tu ets un exemple

#10.5 Pan con tomate y jamón ibérico, Catalunya cap al no-res., 30/03/2021 - 18:32

Lacito chavalín no das ni una, yo soy de cuando se aprendían cosas serias en el colegio... A mí vuestra inmersión me ha pillado ya mayor...

#9 Marcial, Santa Coloma, 29/03/2021 - 13:26

Encallados? no pasa nada, no hay prisa, para qué. La marmota está bien cuidada, tiene alimento, duerme feliz, y mientras el bicho viva cobraréis la nómina y continuarán las martingalas. Ese aun no se ha dado cuenta que ya sabemos de que va esto. Que sutiles somos.