Publicitat
Política · 24 d'Abril de 2018. 21:41h.

Enric Juliana a Fachin: "Com pots ser tan curt?"

El periodista de La Vanguardia troba una "barrabassada" l'article de l'exdiputat de Podem

Enric Juliana a Fachin: "Com pots ser tan curt?"

Enric Juliana (Foto: La Sexta)

El periodista de La Vanguardia Enric Juliana i l'exdiputat de Catalunya en Comú Podem Albano Dante Fachin han protagonitzat una discussió a twitter arran d'un article de Fachin titulat "Sant Jordi serà sempre nostre". Juliana ha respost una piulada on l'exdiputat compartia el seu article amb un contundent: "com pots ser tan curt?".

juliana.jpg
L'exdiputat ha repiulat a Juliana que "vull pensar que algú li ha hackejat el compte de Twitter. Un comentari així no encaixa amb la 'finezza' de les seves anàlisis". El periodista de La Vanguardia, posteriorment, ha manifestat que és una "barrabassada amb salseta sentimental" l'article d'Albano Dante Fachin

captura-de-pantalla-2018-04-24-a-las-21.56.42.png
"He llegit l'article sencer d'Albano Dante Fachin i políticament em sembla una barrabassada amb salseta sentimental. Sant Jordi és de tots. Catalunya necessita espais comuns. El 'vosaltres fora' és un excel·lent incentiu per a la intolerància del nacionalisme espanyol, que és el més fort" ha apuntat Juliana.

captura-de-pantalla-2018-04-24-a-las-21.51.53.png

Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#19 poble sec, bcn, 27/04/2018 - 12:08

Que es pot esperar d´un MONTONERO

#18 gurguri, barcelona, 25/04/2018 - 12:45

Cuanta razón tiene el sabio perodista de la Vanguardia.Facchin es el clásico arribista, que hace poca denunciaba las corruptelas de Convergencia.Ahora se ha apuntado al secesionismo con optimos resultados.Todos los gurús del prucés, le abren sus medios.Los públicos y tambien Basté.

#17 Destroyer 2.0, Barcelona, Tabarnia, 25/04/2018 - 09:42

Por cierto Juliana ¿Sabes si UGT ha presentado una denuncia contra los docentes que humillaron a los niños de 12 años?. O ¿es que los nacionalistas ya no tenéis ningún tipo de escrúpulo?

#17.1 Veciana, Barcelona, 25/04/2018 - 16:05

¿Ya? ¿Los han tenido alguna vez?.

#16 Ram, Terrassa, 25/04/2018 - 09:22

Dice un refrán que "otros de fuera vendrán y de tu casa te echarán" ...eso intenta hacer Fachin respecto a muchos catalanes de nacimirnto, cosa que él no lo es.

#15 Mònica, Barcelona, 25/04/2018 - 08:45

És possible q en Juliana, aquest cop, tingui raó. Exclore no és la solució. Dit això, tampoc em sembla encertat el comentari del periodista "com pots ser tan curt". Només per això queda invalidafa tota la seva argumentació. Critica la poca talla d'en Fachin aduint la 'curtesa' del polític. Bravo! Agafant les maneres prepotents agrrssives d

#15.1 La veritat fa mal, Bcn, 25/04/2018 - 11:20

La frase "com pots ser tan curt" sols reflecteix la realitat. Un gamarús que gosa escriure un article excloënt a rabiar com aquest es mereix el qualificatiu de curt o quelcom pitjor. Té nassos que un "importat" exclogui els catalans siguin del color que siguin.