Alay deia fa cinc mesos que anaven a Moscou a parlar del procés i ara ho nega

Enxampat

El cap de l'oficina de Carles Puigdemont, Josep Lluís Alay, que aquesta setmana ha afirmat que només va parlar "sobre Barcelona" amb els seus contactes russos, va afirmar el passat mes de setembre en una entrevista al programa Més 324 que en la reunió que va mantenir amb Alexander Dimitrenko i amb "altra gent" van parlar "d'afers que interessen en la creació d'un Estat independent en el futur".

Alay, que va fer un viatge a Rússia com a cap de l'oficina de Puigdemont, va exposar en aquella entrevista a TV3 que "òbviament del que no anem a parlar és ni de caviar, ni d'òpera russa, ni de vodka, ni de..." "Ni de turoperadors turístics?", va afegir el periodista Xavier Grasset.

Lluís Alay va defensar que "això no és cap delicte" perquè "podem parlar del que vulgem" i va afegir que "nosaltres podem parlar de quines necessitats energètiques que pot tenir Catalunya en un futur". "Segur que hem parlat d'aquestes coses, és el més normal del món per algú que vol una Catalunya independent", va sentenciar.

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#27 iñigo, castellö, 18/03/2022 - 22:38

El problema no es que mientan (todos los políticos mienten). El problema es que la gente asuma la mentira como forma de política legítima. Vivimos en una época en la que la gente justifica cualquier cosa por un bien superior (la independencia). Eso es la muerte del ciudadanismo critico, indispensable en (verdadera) democracia.

#26 Montse, Barcelona, 18/03/2022 - 14:47

¿Reunirse con Putin, uno de los principales mandatarios del mundo, filias y fobias aparte? Ni en sueños. No hay más que ver el cachondeo de los rusos con respecto al falso rumor que 50000 mil soldados rusos podrían estar disponibles para ayudar a los iluminados de la "Terra" en caso de una de una probable agresión del "malvado estado español".

#26.1 Alien, menjant crispetes , Saturn, 18/03/2022 - 17:46

El cachondeo no es exclusivo de los rusos pero dudo que el rumor acerca sus pretensiones fuera falso teniendo en cuenta que hablamos de los mismos de los que entrevistaban en TV3 a un pirado que aspiraba la protección de la flota china. Ya entonces se oyeron las carcajadas desde la Patagonia hasta Vladivostok.

#25 pepe, Andorra, 18/03/2022 - 12:22

menudo cachondeo se formaría con los funcionarios rusos q les trataron.....Preguntándose pq vienen aquí si ya les da pasta la open society de Soros.....Pero mira, diles q vengan y así nos echamos unas risas.....

#24 Alien, menjant crispetes , Saturn, 18/03/2022 - 08:46

És normal. No te'ls pots imaginar parlant d'òpera, Tolstoi o Dostoievski ni recitant poemes d'Ajmatova. Només saben parlar de les seves al.lucinacions processistes, augmentades al cub si barregen ratafia amb vodka de garrafa.

#24.1 Montse, Barcelona, 18/03/2022 - 14:32

Inculto no es esta persona, al contrario. Lo que pasa es que ya no sé como clasificar a la clase de personas como él, que nunca han carecido de nada. Tienen mucho más delito que las personas de a pie, ignorantes y muy manipulables cuando se creyeron lo del viaje a Itaca que les prometieron Mas y cía con la independencia de estar por casa.

#24.2 Alien, menjant crispetes , Saturno, 18/03/2022 - 17:43

Pues será un genio de la cultura de tocar las narices a la gente normal que quiere vivir en paz en Cataluña, porque otra yo no se la veo. Pero sí tengo una manera contundente de clasificar a este tipo de personas, que me abstengo de escribir para no herir sensibilidades. Son como mínimo Putinescos y más cosas.

#23 Charly, Barcelona, 18/03/2022 - 00:03

Otro que se ha ganado a pulso entrar a formar parte de la Plana Mayor separata.