Publicitat
Política · 12 de Desembre de 2018. 12:42h.

ERC adverteix Sánchez

Tardà etziba al president espanyol que no permetre un referèndum "serà la seva tomba política"

ERC adverteix Sánchez

El diputat d'ERC, Joan Tardà, en la seva intervenció al Congrés, ha afirmat que "Catalunya serà independent si els catalans ho volen i no ho serà si els catalans no ho volen". "La no negociació amb Catalunya serà la seva tomba política", li ha etzibat a Pedro Sánchez.

Tardà ha manifestat que "hem de trobar un consens que no exclogui ni al 50% independentista, ni al 50% que no ho són. El referèndum és inevitable. Dialoguem sobre el quan, el com i les seves característiques". Més tard, ha advertit a Sánchez que en cas de no negociar aquest referèndum abocarà a l'independentisme a la "desobediència".

"Si el feixisme no va poder amb Catalunya, no sucumbirem ara. Un país que no importa d'on vens, sinó el que estàs disposat a construir", ha dit Tardà. També ha deixat clar al president espanyol que "Esquerra no perdrà els nervis i allà vostè amb les seves responsabilitats a curt i mig termini".

Finalment, ha considerat que "la corrupció està a la base de tot i en la sang de la restauració borbònica. Tots els desastres nacionals van tenir i tenen el mateix mòbil, la corrupció i la necessitat de amagar-la".

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#16 opinador, Barcelona, 12/12/2018 - 21:27

Es decir, aquí se hace lo que yo digo, un referéndum ilegal, o las vamos a tener

Todo un demócrata, sí señor

#15 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/12/2018 - 20:58

Como le gusta a los indepes hablar de tumbas, muertos, guerras....

#15.1 opinador, Barcelona, 12/12/2018 - 21:25

Es que ERC tiene mucha experiencia torturando y matando y les gusta fardar de ello

#13 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 13:25

Discurs impecable, deixant clar que s'ha de tenir en compte tota la ciutadania independentment de la seva ideología i del seu origen

#13.1 Sergi, BCN, 12/12/2018 - 13:47

Si, només la ciutadania tractoriana.

#13.2 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 17:59

Em pots explicar qui és la ciutadania tractoriana??? El discurs de Tardà és clar i parla de tooooota la ciutadania

#13.3 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/12/2018 - 20:59

Claro que si, Jordi, claro que si....
Este discurso compartirá historia con los de Martin Luther King, Mandela y Ghandi.
Cada día estas peor.

#12 Chris, Lleida, 12/12/2018 - 13:24

N'hi han d'altres que flirtejen amb Maduro i aquí el veus igual que sempre, desprès de dècades agafant-se a la mamella de tots els espanyols, eh Tardà? Desprès vivim sota un estat totalitari i feixista, eh Tardà? Poca vergonya! I tu exercíes de professor de nens, mare de Déu el nivell.

#11 Jacint, Viladecans, 12/12/2018 - 13:18

soflamas huecas.
Arengar a la tropa, ver la guerra desde la TV, Madrid. La guerra económica, la guerra por llegar a fin de mes, la guerra por tener plaza en un centro público educativo o de la tecera edad, la guerra porque la sanidad te atienda. ¿O miento y todos los lectores d'e-notícies sois ricachones? Mucho discurso a lo William Wallace Braveh

#11.1 Deixem córrer W. Wallace sisplau, Sherwood, 12/12/2018 - 17:44

William Wallace mai haguès anat a garlar al parlament anglès com fa aquest aprofitat que desprès d'alló dels 18 mesos ja no s'el creu ningú.