Publicitat
Política · 28 de Juliol de 2014. 13:59h.

ERC apuja el to sobre Pujol

Simó demana al Govern que "retiri totes les prerrogatives" a l’expresident de la Generalitat

ERC apuja el to sobre Pujol

Junqueras i Simó

La portaveu d'ERC, Anna Simó, en roda de premsa, ha demanat al Govern que "retiri totes les prerrogatives" d'expresident a Jordi Pujol, tot i indicar que el seu partit no donarà suport a la comissió d'investigació promoguda pel PPC. La dirigent republicana ha manifestat que ja han fet aquesta petició "en privat" a l'Executiu català.

Simó ha considerat "indigna" l'actitud de Pujol, "però considera que qui ha d'investigar això són les autoritats fiscals i judicials". "Els que ara demanen una comissió d'investigació no tenen credibilitat", ha dit en al·lusió a la líder del PP a Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, a qui ha recordat el cas Método3.

Simó ha rebutjat "qualsevol utilització bruta d'aquest cas perquè CiU no és Catalunya i Pujol tampoc", i ha demanat que no es barregi el procés sobiranista amb el cas.

Publicitat
Publicitat

82 Comentaris

Publicitat
#54 Àngel, Mataró, 29/07/2014 - 20:20

Fes-t'ho mirar D. Pelayo. Quan va esclatar el cas Banca Catalana la Sra. Simó tenia 14 anys!!

#53 fran, Llinars, 29/07/2014 - 13:40

Catalunya ens roba.

#52 D. Pelayo, Barcelona, 29/07/2014 - 13:04

Y si Pujol no es Cataluña Sra. Simó, ¿porque aceptó usted que el Sr. Pujol cuando fue investigado por Banca Catalana dijera que era un ataque contra Cayaluña?. ustedes tienden a cambiar las reglas del juego en la medida que ganan o pierder. Esto empieza a ser REPUGNANTE

#51 Pepet, Sabadell, 28/07/2014 - 22:52

ERC ya ha oblidat els "informes" de 11.999 euros, encarregats a familiars i amics??i la gestiò econòmica del Tripartit, que patrirem i pagarem durant molts anys! Els hi recomano cues de pansa!

#49 Joan Gort Casas, Sant Boi, 28/07/2014 - 20:05

ERC apuja el to sobre Pujol !!!!! i nega la comissió d'investigació del Parlament ... és de bojos.

La casta d'ERC vol desgastar i substituir a la de CiU però sense trencar la moguda secessionista on ells seran els amos del cotarru.

#49.1 jo ERC, bracelona, 28/07/2014 - 21:15

per seguia lEspanya de Pp ( Barcenas i PSOE ERes
ERC s'ha distanciar de CIU però sense fer el joc als espanyols, cal una comissioó d'invsteigació dirigida per experts independents però sense la casta esapnyola
EM de trovar la manera de fer-la, la corrupció no pot quedar iimpune