Publicitat
Política · 22 de Desembre de 2013. 11:33h.

ERC creu que n'hi ha prou amb un vot

Rovira refreda l'entrada al Govern de CiU

ERC creu que n'hi ha prou amb un vot

Rovira

La secretària general d’ERC, Marta Rovira, està convençuda que “el suport a la independència serà aquell pel qual nosaltres treballem, de la meitat més u del cens”. Marta Rovira també ha dit que amb “una pregunta tan clara amb tres respostes, la que obtingui més vots respecte a les altres, és la guanyadora”.

Rovira ha explicat que Esquerra Republicana no té clar si ha d'entrar al govern amb Convergència i Unió. En una entrevista a El suplement de Catalunya Ràdio, Rovira creu que continuar defensant la independència com a partit de l’oposició tindria més força de cara a l’exterior perquè “un país que està empenyent per fer una transició nacional, per poder assumir la independència de cara enfora, és molt potent que això ho defensi el partit del govern i a més ho defensi també el principal partit de l’oposició”.

La secretària general republicana assegura que la consulta sobiranista es farà el 9 de novembre de l'any que ve encara que el govern espanyol no ho vulgui, perquè “no entenc per què no hem de votar, qui ens impedirà votar, fer un referèndum, posar una urna davant dels ciutadans perquè puguin votar. Crec que a mesura que anem defensant el referèndum i la consulta, cada vegada qui no ho permet s’ha de sentir més pressionat”.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#15 Batman, Gotham City, 23/12/2013 - 08:32

O sigui que després de 30 anys d'adoctrinament només guanyarieu per un vot???, i amb els vots de províncies que valen el doble que a BCN????

QUIN FRACÀS¡¡¡¡¡¡

#15.1 margarida, cervelló, 23/12/2013 - 11:47

300 anys sent espanyols per força, i perdreu el primer referendum que es podrá fer sense por de que et matin. I està clar que NO el guanyarà qui tregui la meitat de votts MENYS un!!!!!
I als referendums, tots els vots conten igual, eminència!!!!

#14 Alexandre Martí i Samsó, Barcelona (España), 23/12/2013 - 00:23

Dades de la enquesta de La Vanguardia:
Votants 120.700. 1ª pregunta: Si 83.200 - No: 37.400.
2ª pregunta: Dels 83.200 que diuen SI a un estat, 58.300 diuen que sigui independent i 23.900 que ho sigui, per tant: Els indepes son 58.000 i els que no 61.000. Guanya el no 52-48

#13 JosepPages(Cardedeu , VALLES ORIENTAL, 22/12/2013 - 20:40

E.R.C. .No te que entrar al Govern Català , podría sortir molt molt perjudicada si hu fes E.R.C. te que esta fora hi mirar de ferpoliticas socials que ja toca fer-les Falten BECAS de Menjador ho menys diners publicsper pistes de Esqui ho diaris ..PENJEU ESTELADES ALS BALCONS

#13.1 FGR, Barcelona, Espanya, 22/12/2013 - 20:49

Un comentari ple de claredat expositiva el teu, Pages

#13.2 Kropotkin, Vic, 23/12/2013 - 10:21

Houston, tenemos un problema, Aqui en Vic no encuentro donde comprar esteladas. ¿Sabeis de algún sitio donde las pueda comprar por internet? ¿Hay subvención de la Generalitat para los que somos de la etnia tutsi?

#13.3 Vincent_Sato, Olmells, 23/12/2013 - 22:52

Pagès,
O aprens a escriure d'una punyetera vegada, o calla per sempre més, si us plau; però pel que més vulguis: no ens torturis amb les faltes d'ortografia. O com a mínim passa els teus comentaris pel sedàs d'un corrector.
Intentar comprendre el que dius és un esforç titànic!

#12 BEJOTA, bcn, 22/12/2013 - 20:40

SE IRÁN LOS AMERICANOS.El representante americano ha señalado que estas empresas están en Cataluña "para un mercado de 47 millones, y no de 7 millones", y temen "una seguridad inestabilidad política y económica que se prevé de aquí a los próximos años".

#11 Kropotkin, Vic, 22/12/2013 - 18:37

Pienso en esta perla de Consellera y me pongo a temblar...

#11.1 no ens enganyem, , d, 23/12/2013 - 00:11

A tu la que t'agradaria de consellera és la Pilar Primo de Rivera o la Rita Barberà.