Publicitat
Política · 2 de Juny de 2014. 12:43h.

ERC crida a la República Catalana

Els republicans i ICV-EUiA convoquen amb estelades davant els ajuntaments a les vuit del vespre

ERC crida a la República Catalana

Una roda de premsa d'ERC

La portaveu d'Esquerra, Anna Simó, ha fet una crida en roda de premsa a la mobilització després de saber-se l'abdicació del Rei Joan Carles en favor del Príncep Felip. D'aquesta manera, Simó ha anunciat que "ERC crida a manifestar-se davant de tots els ajuntaments amb estelades per la República Catalana".

Anna Simó ha recordat que "aquest és un procés que no es basa en la democràcia popular". En aquest sentit, la dirigent republicana ha manifestat igualment que "els espanyols han de poder decidir a les urnes com farem els catalans el proper 9-N". També ICV-EUiA i la CUP donen suport a les mobilitzacions.

Publicitat
Publicitat

55 Comentaris

Publicitat
#32 ramon, barcelona-c, 04/06/2014 - 15:57

Està bé reclamar un estat republicà però em demano que faría ERC si d'aqui uns mesoso devant d'una hipotética tebior de CDC els votessim tots . Quin es el plà de ERC ? te quadros preparats ? te un full de ruta clar i definit ? sap que es necessita suport intenacional ?? Eliminaría el "revanchisme"

#31 ramon, barcelona-c, 04/06/2014 - 00:22

Espero que siguem majoritaris els que en el seu dia votem a favor de l'independencia de CAT. Però per arribar a aquell dia fa falta preparar moltissimes coses ben normals a paisos, com Espanya fins i tt, preparar l'opinió internacional una mica.Fer-se el suec amb la violencia i propietat es negatiu.

#30 ALVAR TriBorn CATATONIC, Bcn Españolaza, 02/06/2014 - 19:49

Com va el monotema aquesta tarda?
Trola Rahola Retrola ens comunica:

Catalans!

Déu m`ha parlat al Palau de la Música i m`ha entregat la Cubana Estrellada amb els 5 Ploramanaments:

espanyansroba
ensvolenresiduals
ensvolenaixafar
volemvotar
viscacatalunya!

#30.1 Gongylus, Girona, 03/06/2014 - 14:09

El que més m'agrada, el que més m'emociona del procés cap a la independència que estem duent els catalans, és que ho estem fent de manera pacífica. Sense ràbia, sense ressentiment, sense exclusions, simplement volent exercir el dret a decidir el nostre futur com a poble.

#29 Korrupotkin, Vic, 02/06/2014 - 18:24

Aunqué ya sabemos que es imposible que sea condenada (ley Botin), es injusto que la Infanta tenga que ir a declarar, como miembro de la familia real que es, se le debería dar un trato especial....juas, juas....bueno, os dejo, que sale el Rivera en Intereconomía

#28 BEJOTA, bcn, 02/06/2014 - 17:14


Nació Digital ha preparat una gran enquesta per als lectors.

El seu vot s'ha desat correctament. Gràcies per participar-hi.










Vots totals: 1.463.475

Sí i Sí: 378.215 (25,84%)

Sí i No: 4.906 (0,34%)

No: 1.080.354 (73,82%)

#28.1 BEJOTA, bcn, 02/06/2014 - 17:15

N.B.COM LES EUROPEES QUE ERAN DE DEBÓ.

#28.2 LoL, bcn, 02/06/2014 - 18:25

se't veu especialment nerviós avui bejota...ji, ji, ji

#28.3 BEJOTA, bcn, 02/06/2014 - 20:27

Lol:Amb el resultat de les europees ,estic molt tranquil.