Publicitat
Política · 26 de Maig de 2014. 10:44h.

ERC descarta entrar al Govern "de moment"

Junqueras diu que veu Mas "més fort"

ERC descarta entrar al Govern "de moment"

Junqueras i Mas, en una imatge d'arxiu

El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, en declaracions a El món a RAC1, ha explicat que "de moment" el seu partit no té intenció d'entrar al Govern de la Generalitat. "Si constatem que des de dins del govern podem fer coses millors de les que estem fent des de l’estabilitat parlamentària, doncs hi entrarem. De moment, em sembla que el model d’estabilitat parlamentària és molt sòlid”, ha indicat.
 
“Si haguéssim d’assumir més responsabilitats, les assumiríem conscients de la dificultat del moment, de la responsabilitat que comporta i el convenciment que estem preparats per fer-ho”, ha afegit. També ha manifestat que "no estic gens d'acord amb els que diuen que el lideratge d'Artur Mas s'ha afeblit. El govern de Mas és molt fort, perquè han millorat resultats de fa 5 anys i el seu principal soci d'estabilitat parlamentària, també”.

Junqueras ha celebrat que "estem més a prop de la democràcia, més a prop de la voluntat dels ciutadans”. "La suma d'aquells que estem compromesos amb la consulta del 9-N és extraordinària. Hem fet un excel·lentíssim resultat”, ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#22 Calimero, Barcelona, 27/05/2014 - 07:47

NO he visto politico más estúpido que Atur Más... Mientras erc mueve los hilos él interpreta el papel de radical quemandose día a día mientras erc, en la sombra se frota las manos... en resumen: el tonto útil...

#21 BEJOTA, bcn, 26/05/2014 - 17:14

Catalunya no es mobilitza. Mas fracassa.

Això dels mitjans de comunicació és realment patològic. Dir que Catalunya es va bolcar en les urnes, que Europa estarà sorpresa, quan hi ha hagut menys participació que en la Comunitat de Madrid.

N.B. 52,5% D'ABSTENCIÓ.

#20 Jordi, Tordera, 26/05/2014 - 16:04

Molt bé Oriol, l'objectiu no és estar al govern, i menys ara!!! l'Objectiu és que ERC tingui majoria absoluta i fer-te President. I sobretot enfonsar CyU i en Mas.
Visca ERC!

#20.1 Giorgio , Girona, 26/05/2014 - 16:25

Aixó no és massa difícil de predir si l'Artur segueix fent-li la feina bruta mentre l'Oriol va recollint els fruits.

#19 foteli que es sorda, Barsalona, 26/05/2014 - 14:48

Que el veu mes fort ????
Jo l'unic que veig mès fort es l'hostia que es donarà a les properes el.leccions.
Estem devant un pollastre decapitat pero que encara va corrent i bategan les ales. Jajajajaja

#18 Pablo, Madrid, 26/05/2014 - 13:39

Aquí lo que se ve es el hundimiento del PSC, a la par del PSOE, y también, el hundimiento acelerado de CIU en solo un año y medio. Algunos se reirán pero CIU el 9 N de convocar elecciones no llega ni a 28 escaños eso siempre que concurra unido, que ya es mucho suponer.....

#18.1 MarcelRamon, BCN, 26/05/2014 - 15:02

Pablo, CiU a tenido 106mil votos mas, y de no haber ido unidos NEC con ERC,..Habría quedado como primera,...¿Dónde ves tu el hundimiento?,...Hundidos son aquellos que han perdido votos,...o muchos votos,..como PSC y PPC,....pero cuando se aumenta en votos no es hundirse, a menos que quieras mentir.

#18.2 Pablo, Madrid, 26/05/2014 - 15:41

#18.1

MarcelRamon,...si fuera nuevo en la política catalana te diría que sí, que tienes razón. Pero este incremento se ha debido a una campaña de tipo "plebiscitario" por parte del separatismo en un contexto de excitación máxima. De haber elecciones autonómicas, CIU no sacaba muchos más votos...

#18.3 hector, bcn, 26/05/2014 - 17:56

Vamos que han augmentado, pero como no quieres que asi sea, aprovechas un contexto para atribuirle a el los resultados, pero sabes que? siguen siendo los mismos resultados, con que sin contexto, y es que han augmentado en numero de votos respecto las europeas anteriores CIU y ERC menos PP y PSOE

#18.4 Pablo, Madrid, 26/05/2014 - 22:53

Objetivos que se plantearon los separatistas para las europeas:

- Votación de más del 50% con notable superioridad respecto a la media española (47% hubo)

- Demostrar al mundo la mayoría separatista que dicen hay en Cataluña. (CIU ERC= 45% de los votos. Sobre el conjunto el 22% del electorado).