Publicitat
Política · 17 de Desembre de 2013. 10:00h.

ERC es queixa de TV3

Junqueras emplaça Basté a organizar un cara a cara amb Duran

ERC es queixa de TV3

Junqueras, en una entrevista a TV3

El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, en declaracions a El món a RAC1, ha lamentat que "sembla ser que, ara com ara, a TV3 no volen fer l'entrevista al cap de l'oposició. I m'estranya. Si no ho fan seria tan estrany que ningú no ho entendria". De la mateixa manera, ha proposat a Jordi Basté que "organitzi un cara a cara entre Duran i Junqueras. Si és d'interès dels oients, organitzi-ho. Jo estaré encantat".

"Amb el senyor Duran, tinc moltes moltes moltes diferències, però hi ha aspectes que compartim", ha reconegut, a més d'assenyalar que "no havia parlat mai amb Duran. Va ser interessant. Ens vam dir el que cadascú de nosaltres pensa".

D'altra banda, Junqueras ha assenyalat que "la comunitat internacional tendirà a estar al costat de la gent que vol anar a votar, no dels que impedeixen que votem". "Hem d'intentar votar. Com més ho intentem i menys ens deixin, més legitimitat tindrem de cara a la comunitat internacional", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#23 jaume, bcn, 17/12/2013 - 20:13

En tv3 reciben a pujol y a mas de rodillas porque son los amos......al oriol le tenen que recibir de rodillas y con la frente rozando el suelo ....porque es el califa de cataluña¡¡¡¡¡¡¡he dicho.....lo pide con educacion.

#23.1 Gerard, Barna, 18/12/2013 - 01:16

Qué tristos que sou, quins comentaris més tristos feu, quina vida tan trista!

#22 joselu78, salamanca, 17/12/2013 - 18:29

Todo esto, no es mas que ruido, a estos partidos separatistas, les importa un bledo Cataluña, lo que hacen no es mas que luchar por su propia existencia, si no pidieran la separación de España no harían falta para nada, es donde pueden hacer fuerza para que se les vote.

#22.1 Infórmate, bcn, 18/12/2013 - 17:14

Joselu, has estado nunca en Catalunya? O hablas de oídas? Me suena a aquello de Machado: "Castilla miserable, ayer dominadora, envuelta en sus harapos, desprecia cuanto ignora". Somos muchísimos los catalanes que estamos por la libertad. Infórmate.

#21 Korrupotkin, Vic, 17/12/2013 - 16:25

Hoy denunciaremos en TV3, CatRàdio, RAC1, TVE, RNE, LaSexta, Tele5, Antena3, 13TV, Intereconomía, COPE que los medios de comunicación silencian a C's...jua, jua...mejor hundidos