Publicitat
Política · 29 de Juliol de 2014. 17:30h.

ERC fa campanya a les mesquites

Amorós explica el sobiranisme a musulmans d'Olot

ERC fa campanya a les mesquites

Amorós, fent la xerrada a la mesquita

El diputat d’Esquerra al Parlament, Oriol Amorós, va fer una xerrada dissabte passat a la mesquita d’Olot per explicar el procés sobiranista i les raons per les quals el seu partit considera que s’ha d’optar per la independència.

Amorós, preguntat per e-notícies aquest dimarts a la cambra catalana, ha explicat que “he visitat moltes mesquites, sinagogues, esglésies evangèliques, esglésies catòliques i d’altres centres associatius explicant el procés a la gent que el vol conèixer”. “I això és el que vaig fer dissabte a Olot”, ha afegit.

Precisament, està prohibida l’entrada a les dones a les mesquites. Sobre aquesta qüestió ha comentat que “en aquella trobada que hi havia una dona, que no surt a la foto perquè és la que la feia”. Aquesta, en efecte, va anar acompanyant el diputat.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#16 jaume, bcn, 30/07/2014 - 19:38

erc quiere convertir Calaluña en un califato con el gran QRIOL I como califa........quinagentmaremeva¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#15 Pepet, Sabadell, 30/07/2014 - 13:19

Fins on arribarà ERC? Haurien de saber que els musulmans MAI s'integraràn a Catalunya; ès Catalunya la que s'està integran al mòn musulma. Les màquines de degollar bens a Mercabarna orientades a la meca, els menjars del col.legi sense
productes porcins, la tolerància amb el nikab, etc. Malament van

#15.1 Pepet, Sabadell, 30/07/2014 - 13:23

Els musulmans estàn en el segle VII ideològicament i juridicament; sunnites matant chiites, chiites matant sunnites i radicals matant a tot deu! Aquests sòn els vots que vol en Junqueres?Que s'ho facin mirar!

#14 ONe, BCN, 30/07/2014 - 13:03

Cuidado ERCrianos, a los musulmanes no se les engaña como a los de Súmate. Éstos tienen muuucho más peligro.

#13 Tard!, Barcelona, 30/07/2014 - 04:49

Arriba tard aquest noi a fitxar pakis per les seves primàries.

#12 David Pagés, Olot, 30/07/2014 - 00:43

Aquesta noticia és una vergonya per tots els olotins. I a sobre en Pere Gómez (regidor d´ERC) tb presideix l´acte. Visca la multiculturalitat i les seves nefastes conseqüències. Per sort ERC esta molt per darrere de Plataforma per Catalunya a Olot. ERC ha traït Catalunya per 4 vots dels musulmans.

#12.1 Xavi, Palafruix, 02/08/2014 - 08:53

I com ha de ser el procés d'integració d'aquestes cultures extrangeres sinó fent-los partíceps i coneixadors de la nostra? Els tanquem en un gueto? Mirem cap a una altra banda?