Publicitat

Rufián anuncia un "preacord" amb Pedro Sánchez

ERC fent de CiU

ERC ha anunciat un "preacord" per als Pressupostos Generals de l'Estat que units als vots ja confirmats del PNB i EH Bildu donaria al govern espanyol la majoria absoluta per assegurar la seva aprovació.

"Els anunci un preacord en el marc dels PGE2021. En aquesta negociació ha hagut dues guies: extreure el màxim de millores per a la gent i el màxim d'eines per a la Generalitat de Catalunya", ha dit Gabriel Rufián.

Entre les mesures anunciades pel diputat d'ERC es troben una "ampliació de la moratòria de les cotitzacions per a autònoms fins a març de 2021". També un "comitè bilateral per a una reforma fiscal progressiva i de l'impost a les grans fortunes per evitar el dúmping fiscal de Madrid".

"Liquidació del deute del Ministeri d'Educació amb la Generalitat de Catalunya en la gestió de beques" o “fin del control financer per part de l'Estat a la Generalitat de Catalunya. Acaba la tutela i l'abús austericida, injust i ideològic”, són altres de les mesures.

"Seguim negociant altres punts rellevants. El compromís d'ERC és assumir el seu paper de principal força parlamentària catalana en aquesta cambra i posar tota la seva força negociadora a el servei de el poble de Catalunya", ha indicat el dirigent.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#14 Adrián, Barcelona, 25/11/2020 - 13:56

Estos republicanitos de bolsillo en Cataluña dicen una cosa y en Madrid hacen otra. HIPOCRESIA en mayúscula.

#13 Sense filtres, Onvolguis, 25/11/2020 - 13:48

Mare de Deu! quins polítics tenim arreu, Rufians, Coletas, Monteros, La que parla com Lola Flores pero sense gràcia, Tremosas, Homranis, Budós, Junqueras, ETC.,per logar-hi cadires, i per damunt de tots el becari de Soros, Pero el Bello, Deu n'hi do! i més enlla Frau Merkel tambè al servei de Soros, una Colau que es dutxa.

#12 Sid, Bcn, 25/11/2020 - 12:33

ERC recentralitzant

#11 Lepero, Barcelona, 25/11/2020 - 12:30

Todavía no le han dicho abiertamente al Doctor, o independencia, o tu sillón.

#10 Marcial, Santa Coloma, 25/11/2020 - 10:48

El preacuerdo de rufian se resume en joder a la comunidad de madrid, frenarla para reducir el abismo entre las dos regiones y resista la comparación.

#10.1 Hintergrund, Barcelona, 25/11/2020 - 13:52

No us enganyeu, a Rufian li porta fluixa la Comunidad de Madrid, el seu objectiu és perpetuar-se on és, o sigui al benestar sublim i si en un futur ha de fitxar per la "comunidad" no dubteu que ho farà i fotrà els catalans "a caldo". Que encara no veieu de què va la partitocràcia? A veure si comencem a obrir els ulls!