Publicitat
Política · 20 de Juliol de 2018. 11:33h.

ERC guanyaria a JxCat i Ciutadans

El PPC, en risc de desaparèixer del Parlament

ERC guanyaria a JxCat i Ciutadans

Puigdemont i Junqueras

Esquerra guanyaria les eleccions al Parlament “si demà se celebressin eleccions”, segons la darrera enquesta del CEO. Per escons, l'estudi del CEO indica que ERC obtindria entre 35 i 37 diputats (32 a hores d'ara), mentre que Ciutadans es quedaria en 29-30 (36) i Junts per Catalunya recularia fins els 27-29 (34).

El PSC augmentaria la seva representació i aconseguiria 19-21 escons (17), mentre que els comuns mantindrien els 8-10 escons (8).  La CUP s'enfilaria fins els 8-10 escons (4), mentre que el PP mantindria els 4 escons o fins i tot en podria perdre 1. D'aquesta manera, sempre segons el CEO, l'independentisme obtindria entre 70 i 76 escons (70 a hores d'ara).

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#13 Soloesmiopinion, Tabarnia, 21/07/2018 - 07:47

Uy si! Ah, oh, como rabiamos, estamos en un sinvivir por las siempre certeras e imparciales previsiones del CEO

#12 Ja hi tornem a ser, Girona, 20/07/2018 - 16:38

Osti tu! si el pastisser boig no guanya els matraquers tornaràn a fer performances un cop més?, doncs caldría fer-lo guanyar estil votacions CUP que surten d'alló més be, de manera que s'acabèssin les xarlotades. Qu'en pensez-vous?

#11 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 20/07/2018 - 15:52

CEO 2017: Ciudadanos obtendría 25 escaños.
Realidad: Ciudadanos obtuvo 37 escaños.
Y eso no se puede manipular.
#StopHypocrisy

#11.1 Jordi br, L'h, 21/07/2018 - 00:06

No creo que Iceta prolonga indulros de nuevo en plena campaña y me extraña ria que el PP no recupere slgo