Publicitat
Política · 9 de Juny de 2018. 13:30h.

“Es pensen que els pobles són seus”

Arrimadas adverteix a Vic que els independentistes “no silenciaran la majoria de catalans”

“Es pensen que els pobles són seus”

La líder de Ciutadans a Catalunya, Inés Arrimadas, ha advertit l’independentisme que “no silenciaran la majoria de catalans” després de ser esbroncada per una setantena d’independentistes a Vic.

“No callaran milions de catalans que ens sentim catalans i espanyols, no eliminaran la veu dels constitucionalistes, no ens callarem ni deixarem de representar la majoria social de Catalunya, que vol convivència i que és respectin els drets, i que volen una Catalunya per tothom”, ha expressat.

“L’acte que volíem fer no l’hem pogut fer perquè el consistori independentista no ens ho ha permès. Volíem explicar les nostres idees i el nostre programa, com va fer ERC aquí fa unes setmanes”.

Arrimadas ha remarcat “els partits independentistes es pensen que els pobles són seus, els parcs, les platges, el Palau de la Generalitat. Nosaltres defensem una Catalunya unida, que no hi hagi fractura social”.

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#14 Vic, Manresa, 10/06/2018 - 14:23

Arri la que genera odi a Cat ets tu tambe, no pares de mentir reiteradament...Aquí a Catalunya s'ha viscut la mar de tranquil sempre, fins que veu arribar vosaltres tirant merda a tot el que fa olor al català. Teniu algo de culpa no? Victimisme sempre. Cat hi ha un problema i el més democràtic és fer un referèndum i ja sta. N es pot continuar ai

#14.1 opinador, Barcelona, 10/06/2018 - 17:21

"Aquí a Catalunya s'ha viscut la mar de tranquil sempre" mientras los no catalanistas tragaban carros y carretas por aquello de la "paz social", pero parece que eso se terminó, y ahora la mierda os rezuma por todos los lados y se os ve el auténtico carácter totalitario y supremacista

estamos en España y por tanto queremos nuestros derechos

#14.2 Rivas, Hospitalet, Tabàrnia, 10/06/2018 - 21:47

Ara surt l'Arri i ens diu que vam arribar a perturbar la pau social, se suposa que vam arribar de fora, oi? Ja hi tornem a ser amb la distinció entre els amos del mas i els xarnegos. La cantarella del "som un sol poble" on l'has deixada avui, demòcrata?

#13 Santi F., BCN, 10/06/2018 - 12:13

Valiente Arrimadas.
La mejor política de Catalunya.

#12 JOSEP P., Reus, 10/06/2018 - 00:39

I que pesada es la nena, per favor deixeu que sigui presidenta, al menys me deixarà tranquil.

#12.1 opinador, Barcelona, 10/06/2018 - 17:21

eso mismo me pasa a mí con la Rahola

#11 Pepón, Barcelona, 09/06/2018 - 23:29

Marta Rovira, cobarde e irresponsable.

Ni un pas enrera!!!

#10 Assumpció Riera, Vic - Catalunya, 09/06/2018 - 21:29

Sabeu el problema, des de la mort de Franco tots els partits nacionals (PP-PSC-C 's-UPyD) molts anys d'abandonament en els pobles i ciutats de la Catalunya central, només preocupats per Barcelona, Tarragona i els seus nuclis industrials, ara vénen a demanar vots? que marxin de Tractoria com diuen ells per insultar.

#10.1 Protágoras, bcn.España, 09/06/2018 - 22:16

Eso que dices es totalmente incierto. Si miras la inversión por habitante verás que las zonas más desfavorecidas con gran diferencia son las ciudades periféricas de Barcelona; Hospitalet, Badalona, etc. Moléstate en comprobarlo y no te dejes engañar.

#10.2 A l'Assumpcio, reichsfuhrer de Vic, Barcelona, Tabarnia, 10/06/2018 - 00:05

Assumpcio, et sents insultada pels qui no pensen com tu i, a partir d'aqui, et sents legitimada per fer-los fora del teu poble... Sieg heil, Asun!!!

#10.3 Rivas, Hospitalet, Tabàrnia, 10/06/2018 - 08:35

Perdona, Assumpció: puc caminar pel centre de Vic amb la samarreta de la selecció espanyola de futbol sense que ningú m'insulti o em miri malament? Brètols n'hi ha a tot arreu, però en alguns llocs de Catalunya teniu un greu problema amb la tolerància.

#10.4 opinador, Barcelona, 10/06/2018 - 10:28

todo lo contrario, cada año 5.000 millones del bolsillo de barceloneses y tarraconenses se desvian al vuestro para que tengáis un nivel de vida muy por encima de vuestro esfuerzo fiscal, así que en 40 años de democracia multiplica

lo que ocurre es que os habéis acostumbrado al victimismo que tan buenos réditos os ha dado durante décadas