Publicitat
Política · 28 de Novembre de 2018. 18:19h.

'Escarni' a Puigdemont a Waterloo

Li diuen "comepollas asqueroso" a un membre de la seguretat de l'expresident

Un grup de cinc unionistes han increpat als membres de seguretat de Puigdemont a la Casa de la República i han proferit crits de "rata fastigosa" contra l'expresident de la Generalitat. El grup, que s'ha aproximat a la casa on resideix Puigdemont, han titllat de "gossos d'un fastigós" als dos membres del servei de seguretat de l'expresident.

"Dos gossos d'un fastigós, sou dos gossos d'un fastigós, això és el que sou, uns menja polles fastigosos" ha cridat un dels individus que passejava per Waterloo. "Gos fastigós, mira la casa del fill de puta" ha exclamat. El vídeo, enregistrat per una de les persones del grup, ha estat difós per Voz Populi.

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#21 botifler1914, Sinitaca, 29/11/2018 - 12:23

Varias cosas me desconciertan. Se supone que la casa esta pixelada en Google, no parece que sirva de mucho, se supone además que Puchi esta obsesionado con su seguridad y no hay ni siquiera pared que lo protega, solo una simple cadenita.

#20 Jordi BR, L'H, 29/11/2018 - 12:19

Escarni???? Diguem-ho pel seu nom, insults gratuïts a un senyor que simplement feia la seva feina. Aquest és el nivell

#20.1 Tabarnés puro, Barcino, 29/11/2018 - 18:56

Que no hombre, que es libertad de expresión.
Y más aún en "la casa de la republiqueta", no??

#19 Pepe, Lleida, 29/11/2018 - 11:32

Este es el resultado de tantos años de escuela solamente en castellano en el resto de España y de creer que son el centro del mundo, luego salen fuera de la frontera y les dan ataques de "delirium tremens". Y además se quejaran que los musulmanes no se integran en sus paises de emigración, ¡pues mira que ellos en Europa!.

#19.1 Tabarnés puro, Barcino, 29/11/2018 - 18:57

No sabía que el Dr. Kolomines fuese de Cádiz..
Juasjuasjuas.

#18 Fermin, Cornellà, 29/11/2018 - 10:36

Molt ben fet! i encara han estat moderats, perque la covardia del pastisser-boig es d'unes dimensions colosals, ja es va veure en l'anterior video de com petonejava la bandera espanyola davant dos herois que li van dir quatre veritats. I el molt bandarra encara te protecció, un dia o altre l'hem de veure entrant a presó perque s'ha mofat del pais!

#18.1 Vulcano, Terrassa, 30/11/2018 - 10:22

Home, "herois"... No sóc del procés precisament però a aquell parell i ara aquests els trobo grollers, uns autèntics pinxos de baixa estofa. Només cal veure el llenguatge que utilitzen i les actituds que gasten. En definitiva, afavoreixen el victimisme dels altres.

#17 Ramon, Terrassa, 29/11/2018 - 08:38

"I tot això qui ho paga?"
Josep Pla