Publicitat
Política · 10 d'Abril de 2019. 10:47h.

Escopinades indepes

Roben material i agredeixen en una carpa unionista a la UAB

Un grup d'estudiants d'independentistes del Sindicat Estudiants dels Països Catalans (SEPC), es va encarar ahir amb estudiants unionistes que van posar una carpa a la UAB. Els unionistes van rebre escopinades i van ser agredits.

Els membres del SEPC van envoltar la carpa i van arrencar la bandera espanyola que hi havia, a més d’agredir diversos estudiants unionistes. També els van escopir, els hi van llençar gots, llaunes de cervesa, bombes fètides.

Els independentistes, a més, van col·locar llaços grocs a la carpa unionista, i van endur-se material, segons asseguren els organitzadors. Membres de seguretat de la UAB van haver de separar els dos grups.

Tot i això, el president de ’S’ha acabat’, Josep Lago, considera que “els membres de seguretat de la UAB van ser clarament insuficients i van retrocedir constantment davant les envestides dels independentistes”. Diferents polítics de partits constitucionalistes els van mostrar el seu suport.

Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#10 Purria de Tabarnia, Bcn, 10/04/2019 - 21:14

En Josep Lago es germa de Gloria Lago? Jijijiijj

#9 Esther, Barcelona, 10/04/2019 - 15:59

Unionistes en la Universitat ?
Són minoría. Qui no li agradi aquesta terra, la seva llengua, la seva cultura, les seves tradicions , festius , dances, etc....
Us esperen a Universitat Juanca I -
Vosaltres contents i nosaltres també.
De ponent NI vent NI gent !!!!

#9.1 M. Pilar, Barcelona, 10/04/2019 - 16:21

Quan tinguis capacitat de reflexió potser, només potser, te'n penediràs de tand d'odi innecessari!!!

#9.2 George, Downunder , 10/04/2019 - 16:21

Great !! No hay nada más celtiberico q un buen refrán rural ( “de Ponent, ni vent...), además así os retratáis en lo q sois : unos supremacistas defensores d la limpieza etnica estilo balcánico. Eso si , llorando victimismoy llamando franquistas a los q no comulguen con el monolitismo fascistoide q lleváis dentro d vuestra negra alma

#9.3 Yo, BARCELONA, 10/04/2019 - 16:24

¿Tú eres la que dicta quién es catalán y quién no, niñata paleta?

Hazte a la idea de ser española hasta el día de tu muerte

#9.4 Dalmau Sugranyes i Cucurull, BCN, 10/04/2019 - 16:50

"¿De ponent ni vent ni gent?" Ai Marededeu, salva'ns a tots dels que viuen en un món de trenta frases.
Ben cert és que els refranys són l'expressió de l'estupidesa popular, com ara "de segovia, ni el burro ni la novia". El mateix nivell discursiu, bravo!!

#9.5 josemiguel, El Prat de Llobregat, 10/04/2019 - 16:52

#9

Pues tendrás q echarnos.Si puedes

#9.6 A Esther, Barcelona , 10/04/2019 - 18:01

Esther, a la mayoría de Catalanes no nos gustan los supremacistas como tú. En la universidad hay de todo, pero tú representas la peor cara del independentismo

#9.7 Pep, bcn, 10/04/2019 - 18:52

La copa menstrual no se usa para beber ratafía.

#9.8 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/04/2019 - 19:26

La dança també? Ostres, a mí m'avorreixen les sarsanes. SOC UN MAL CATALA? Ets ridícula, noia.

#9.9 Purria de Tabarnia, Bcn, 10/04/2019 - 21:15

Ben dit Esther!!!!!

#9.10 Polloloco, Tabarnia, 10/04/2019 - 21:39

I tu qui ets per repartir credencials de bons o mals catalans? Esteu tan plens d'odi que heu convertit els desitjos amb deliris. Molts estudiants i professors de fóra de Catalunya, amb esperit obert, progressista, abans que tu, que dubto que siguis universitària, vàrem fer l'universitat a Catalunya que vosaltres esteu destruint. Féu vergonya!

#9.11 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/04/2019 - 23:00

Se nota que no has pisado mucho la universidad. La diferencia es que los constitucionalistas van alli a estudiar y se vuelven a casa. Los tuyos pululan por allí con sus porros, sus birras y sus pancartas y actos violentos, y se le ve más, pero no son ni mucho menos mayoría.

#8 Bcn , bcn, 10/04/2019 - 15:46

Sempre tan simpàtics els indepes...somriures per tothom

#8.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 10/04/2019 - 21:16

Yo me he reído un buen rato

#8.2 Al purria, Barcelona , 11/04/2019 - 08:11

Pero tú no eres universitario Purria. Pobrecito

#7 Tabarnés Puro, Barcino, 10/04/2019 - 15:06

Emulando a sus referentes alemanes de los años 30 del siglo pasado... las mesnadas lazis no saben hacer otra cosa.

#5 Catanyol, Girona, 10/04/2019 - 13:33

A esos que van de libertarios y demócratasy lo único que hacen es impedir con violencia la libertad de otros ....que los expulsen lo que queda de año universitario y que vuelvan a empezar el curso...si no duele no aprenderan.

#5.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/04/2019 - 13:46

Hombre, teniendo en cuenta que el rector impidió a los Mossos entrar para proteger a los constitucionalistas, va a ser difícil que expulsen a esta lista de indepes.