Publicitat
Política · 8 de Novembre de 2011. 00:33h.

"España, una gran nación"

Rubalcaba i Rajoy competeixen en patriotisme

Els dos principals aspirants a la presidència del Govern espanyol, Mariano Rajoy i Alfredo Pérez Rubalcaba, han tirat de patriotisme en el seu discurs final en el cara a cara electoral, que s'ha fet aquest dilluns. El líder del PP, Mariano Rajoy, ha emprat fins a cinc vegades en tres minuts la paraula "España" i s'ha acomiadat afirmant que "España es una gran nación que no se rinde nunca".

Rajoy ha demanat unitat per a que "España levante cabeza y levantarla con orgullo" i ha dit que s'obre "una gran oportunidad para España" i que "España necesita un cambio de urgencia", però que ara els que han decidir són "los españoles, que tienen la palabra".

En aquest sentit, més 'patriota' ha estat el candidat del PSOE, que ha parlat d'"España" fins a vuit vegades en tres minuts.  "He tratado de exponerles las soluciones para España. España que es un gran país, España que ha salido de muchas dificultades, una España que hoy es fuerte porque todos los españoles la hemos hecho fuerte, una España que tiene libertad, que está considerada en el Mundo como nunca había estado considerada, una España que merece la confianza y la mía la tiene. Creo en esa España que puede salir de la crisis", ha dit Rubalcaba.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#16 redidecore, Mataró, 08/11/2011 - 23:10

Espanya és una gran mentida!! La primera constitució va ser al 1810, enterats!!

#15 Petronila, Caspe, 08/11/2011 - 18:02

Pues si España no es una nación, Cataluña ni te cuento.

Bueno sí, es un condado del Reino de Aragón.

#14 Vicenç Ramoneda, Sentmenat, 08/11/2011 - 14:33

Espanya una gran "nación"? La "nación" espanyola no ha existit mai! La "nación" castellana, si.

#13 Pepona Chacón, Autopista A-7, 08/11/2011 - 14:27

EspaÑa, una, grande y libre.

#12 Tomppa, Sabadell, 08/11/2011 - 13:30

La gent que defansa unitat d'estat espanyol defensa que una raça superior mana sobre altres nacions i punt. No existeix ni una persona normal que vol defensar unitat d'un estat que ha matat més persones que es pot comptar per les seves interessos propis. Espanya es un estat que fa a vomitar.

#12.1 Joan, Bcn, 08/11/2011 - 14:05

Tomppa: Estaria bien que guardaras tu agresividad para tu pais de origen. Ya sabemos que en Africa esta a la orden del dia, pero aqui se puede defender una postura sin insultar y sin agredir.
Raza? española? catalana?
Tienes un cacao amigo, ves al casal de ERC y que te lo vuelvan a explicar