Publicitat

L'ANC exclou els polítics de la Diada

Esquerdes indepes

El Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha decidit no convidar representants polítics a l’espai reservat per a personalitats a la concentració de la Diada de l’11-S d’enguany.

Aquesta decisió arriba després que s’hagin exemplificat les discrepàncies estratègiques entre les diverses formacions independentistes, com en el cas del pacte a la Diputació de Barcelona, en diversos consells comarcals i ajuntaments, i que va d’acord amb l’exigència ja expressada per l’entitat als partits per “deixar enrere les lluites internes i treballar la unitat”.

Aquest acte de la Diada serà, doncs, el primer dels que ha organitzat l’ANC on els polítics no tinguin reservat un espai preferent. Només podran ser a la zona de convidats aquells representants municipals adherits a l’AMI, ja que l’Associació de Municipis per la Independència col.labora a la Diada.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#12 LauraRoLa, Pirineus, 30/07/2019 - 12:19

"Ho tornarem a fer"
"Us tornarem a treure al carrer i us tornarem a mentir"
Babaus!!!!!!!!!

#12.1 LauraRoLa, Pirineus, 30/07/2019 - 12:22

I tornaran a sortir com el ramat que son. Enguany amb la samarreta marró pq s.han cagat a sobre davant el TS!!!!!!!
I AMB BOLQUER per si de cas!!!!!?????????????????????? ??

#11 ferran, rugby, 30/07/2019 - 11:53

la palurdié fa una cara de pirada que fa basarda...
típica al·lucinada membre d’una secta...

#11.1 Frank, Madrid, 30/07/2019 - 14:28

Tiene la cara exacta de la típica habitante de Tabarnia, claro que sí, clavaita.

#10 Agente Franlopa, Ciudagramos, 30/07/2019 - 11:36

Aún existe la entidad por España me atrevo?

#8 A , Barcelona, 30/07/2019 - 10:54

Un moviment polític sense partits polítics una de dos, o acaba en anarquia o acaba en la creació d'un partit polític ÚNIC amb tot el que això comporta. En qualsevol cas, molt dolent pels catalans, inclosos els independentistes.

#7 John Mclane, Bcn, 30/07/2019 - 10:49

Somos los ciudadanos los que tenemos que pedir la independencia pacífica de nuestro país, y somos los ciudadanos los que tenemos que decir a nuestros políticos lo que tienen que hacer y no al revés. Y el político que no esté dispuesto a soportar la tiranía y el uso exclusivamente vengativo de las instituciones públicas españolas que no se prese

#7.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 30/07/2019 - 11:12

Claro que sí, wapi

#7.2 A., Barcelona, 30/07/2019 - 12:01

Quan algú em parla en nom del "pople" o dels ciutadans, surto corrent. I em toco la cartera. Segur que me la volen fotre.

#7.3 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 30/07/2019 - 13:38

Sé que es Ud. un trol de nivel 0, pero venga, muerdo el anzuelo: sus Amados Líderes podrían haber intentado landapandasia sin saltarse a sabiendas la ley. España es un país garantista (algunos piensan que excesivamente), y a la presencia en el patio político de Rufianes, Tardás, Torras, Oteguis me remito. Yipee ki-yay, indepre, yipee ki-yay!

#7.4 Yo, BARCELONA, 31/07/2019 - 09:23

No tenéis cojones, mucha cháchara, pero no hay cojones