"Esquerra ha encapçalat des dels primers gestos de sobirania fins a la proclamació de l’Estat català el 1934 i el proper pas també el protagonitzarem nosaltres", ha dit el president d'ERC, Joan Puigcercós, en la commemoració del 78è aniversari de la proclamació de la República Catalana. El partit ha homenatjat la lleialtat i el compromís polític de les persones amb més de 25 anys de militància en el partit.
Puigcercós ha volgut reconèixer "la lluita per la llibertat a la que tanta i tanta gent s’hi anat sumant des de fa anys", i ha encoratjat a les noves generacions a continuar "lluitant per defensar les llibertats de les persones i del país". Ha afegit que "en moments com aquest més que mai, és necessària la fermesa d’Esquerra, perquè en moments difícils s’ha d’estar al costat de la gent, hem de superar la crisi i hem de plantar cara a Espanya per anar construint la República Catalana".
Puigcercós també ha recordat que "Esquerra defensa, des dels postulats progressistes i independentistes, les classes mitjanes i la gent treballadora, perquè no es pot ser d’esquerres sense ser independentista".
"Esquerra ha encapçalat els primers gestos de sobirania"
ERC commemora el 78è aniversari de la proclamació de la República Catalana

ERC ha homenatjat militants amb més de 25 anys de militància al partit
¡A por ellos!
3 Comentaris
Ni ho dubtem ni perdem temps discutint-nos La Candidatura per la Independència mereix el nostre suport car ja no ems humiliaran sense que responguem
Siguem astuts sent còmplices de Carretero La seva determinació ho mereix Ho diu el cap, ho crida el cor
Ya podeu fer ya,tutom ya us ha vist el plumero..ya no cunvençeu ni als vostres afiliats..Feu una proba,feu enquesta anonima..???Quedeu astorats,clar que si no vuleu veure la verita ,seguir axís...Un apunt,¿El primer Gest,va ser fer Preside.Montilla..?
Així és, però també és cert que ha renunciat a encapçalar els darrers i definitius gestos que ens duràn a la independència, que hi farem? ... no passa res, farem si cal la independència sense ells.