Ara es conforma només amb “la suspensió” de Borràs

Esquerra traga

La portaveu d’ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa, s’ha referit al cas Laura Borràs i ha dit que “no li demanem la dimissió”. “El que demanem és que s’apliqui el reglament del Parlament de Catalunya que en un dels seus punts”, ha aclarit.

Vilalta ha demanat a Borràs “que sigui ella mateixa la que pugui apartar-se i ser suspesa”. “Una suspensió de funcions és prioritzar la seva defensa jurídica i per tant protegir les institucions”, ha assenyalat.

El TSJC ha desestimat el darrer recurs de Borràs en la causa oberta per presumptament fraccionar 18 contractes per poder atorgar-los a dit quan dirigia la Institució de les Lletres Catalanes. La resolució al·lega que les recusacions són basades en motius "abstractes" i "poden ser inadmeses raonadament pel mateix magistrat recusat, sense que això serveixi per qüestionar la seva imparcialitat".

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#14 pepe, Andorra, 26/07/2022 - 11:43

pues si q tienen los de ERC un culito tragon, si.....Aunque lo q mas me j.od.e es q la vaselina la pagamos nosotros.

#13 pepe, Andorra, 26/07/2022 - 11:32

pues evitar q esta señora cobre 4000 pavos cuando se jubile a los 65, encima, seria algo prioritario, pero claro, perro no come perro y hoy por ti y mañana por mi, q en eso estan todos los lacayos y siervos del señor feudal, ese q manda pero nadie conoce..... No sea q suban a su despacho y lo tiren por la ventana, como en el corpus de sangre....

#12 Galba, Barcelona, 25/07/2022 - 19:34

Reclaman al estado el respeto para las instituciones catalanas que ellos mismos se pasan por el forro. Quines penques!

#11 Marti, Palafrugell, 25/07/2022 - 19:31

Suspensión, dimisión, apartamiento, cese temporal... ¡Son la leche! Los reyes de los sinónimos y eufemismos.

#10 Doña Sol, Camino del destierro, 25/07/2022 - 18:54

¿Alguien esperaba criterio propio o un golpe de autoridad por parte de ERC? Esto es Cataluña: una justicia para poderosos y otra para el resto. Al fin y al cabo este es el objetivo del Procés: que los políticos conserven su puesto y sueldo.