Publicitat
Política · 8 de Febrer de 2019. 10:08h.

Ester Capella: "enyorem Rajoy"

La consellera de Justícia afirma ara que l'exlíder del PP "és un estadista"

Ester Capella: "enyorem Rajoy"

La consellera de Justícia, Ester Capella, en una entrevista a la Cadena Cope, ha afirmat que "enyorarem i enyorem a Rajoy que és un estadista, davant de Pablo Casado, que ha perdut el nord". La consellera ha criticat d'aquesta manera la manifestació convocada a Madrid pel PP contra la figura del relator.

Capella ha reclamat "més diàleg i menys testosterona" i ha advertit que "la no política porta a l'Estat espanyol al desastre". Finalment ha elogiat el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i ha reivindicat que "és un resistent" que "ho ha guanyat tot".

La consellera considera que la figura d'un relator que intervingui en la taula de partits és positiva. Tot i que ha reconegut que no satisfà al 100% a ERC, ha dit que "benvinguts" siguin els espais de diàleg. "L'important és trobar aquests espais", ha insistit.

Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#20 Mesetario, Meseta, 08/02/2019 - 17:42

Señores de e-noticies: el titular es engañoso.
Una cosa es añorar a Rajoy, y otra, TOTALMENTE DISTINTA, es añorar a Rajoy FRENTE A CASADO.

Yo no añoro a Franco pero, salvando las distancias, si añoraría a Franco FRENTE A STALIN, por ejemplo.

#19 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 08/02/2019 - 16:33

"Pedro Sánchez, i ha reivindicat que "és un resistent" que "ho ha guanyat tot"." Cuando el partido Regolpista que está intentando cargarse España elogia al presidente de España, está claro que ese señor no es el mejor candidato a tal puesto.

#19.1 M. Pilar, Barcelona, 08/02/2019 - 16:55

También ha elogiado a Rajoy quien es, entonces, para ti el mejor presidente, Rivera? del partido que ganó las elecciones en Cataluña y cuya representante no ha hecho ni una sola propuesta para intentar gobernar. A ellos ya les gusta el enfrentamiento, por eso no les gusta el diálogo.

#19.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 08/02/2019 - 20:24

Lo de elogiar a Rajoy es a toro pasado, no tiene valor.Rivera puede ser o no un buen presidente. Cuando gobierne, si llega a hacerlo, lo veremos. Sánchez ya está más que claro que no. partamos de los hechos, no desde la teoría. A quien le gusta el enfrentamiento es al separatismo, no te equivoques.

#18 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 08/02/2019 - 15:58

"Ester Capella: "añoramos a Rajoy". La consellera de Justícia afirma ahora que el ex líder del PP "es un estadista""

No ho se perque pero em fa l´efecte que els dels cops de falç comencen a ensumar el ferum de sofre del triumvirat del achilipu i no els hi arriva la cubana al cos.

#17 vicedo, barcelona, 08/02/2019 - 15:41

Escolta, Capella, m´agradaria saber quant et paguen d´ERC per dir tantes tonteries... suposo que això de la conselleria deu ser el pagament pel teu inconmensurable treball en pro del prusés.... ves en compte, que quan pleguis de la política hauràs de buscar-te feina.....

#16 La Mare Superiora, Queralbs, 08/02/2019 - 15:14

Al final el millor governant haurà estat el Francu. A Montserrat l´estimaven molt,i a Can Barça no cal ni dir-ho.

#16.1 Qué tiempo tan felisss..., Virolayland, 08/02/2019 - 17:32

Quins temps! recordeu aquelles processons, totes amb la mantellina cantant el "pange lingua gloriosiiiiii...." amb els rosaris penjant i els cops al pit, el meu home d'alferez provisional i aquelles botes altes! ay mare!, ja ho deia l'abat, pájaro que vuela....a la cassuela. nyec!