Publicitat
Política · 17 de Desembre de 2013. 08:14h.

"Extremadura està subsidiada per tot arreu"

Mas es lamenta que "es permet el luxe d'abaixar impostos"

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha assegurat que el president de la Junta d'Extremadura, José Antonio Monago, "està en el millor dels mons" perquè "és una autonomia subsidiada per tot arreu".

Mas, en l'entrevista a TV3, ha destacat que "ha rebut fons de tot arreu" i ha afegit que "es permet el luxe d'abaixar impostos quan el seu esforç fiscal diferencial és molt inferior al de molts altres territoris".

"Aquest és el sistema de finançament que tenim a Espanya -ha dit-, és exactament aquest, m’acaba de posar l’exemple precís, perquè és exactament com funciona això, de forma absolutament desequilibrada".

Mas no s'ha queixat de la solidaritat entre territoris, però ha apuntat que "una cosa és ajudar Extremadura, que tothom hi estem d’acord, i ho hem fet sense protestar, i una altra cosa molt diferent és que a canvi d’aquest ajust a Extremadura s’abaixin els impostos i aquí els hàgim d’apujar i no puguem pagar dues pagues extres als nostres empleats públics, quan l’esforç fiscal diferencial que fa Catalunya és molt superior".

Mas, després de l'entrevista, amb directius de TV3
Publicitat
Publicitat

58 Comentaris

Publicitat
#21 Eduardo González Palomar, Manlleu, 17/12/2013 - 19:00

Artur Mas, que no para en Cataluña de destinar subvenciones millonarias a algo tan improductivo como identidad, se queja de Extremadura.

#21.2 xavier, manresa, 17/12/2013 - 19:46

Senyor:El Molt Honorable President de la Generalitat deCatalunya. No dedica ni un euro , a la identitat de Catalunya, per que ja la tenim , cosa que alguns llocs d'Espanya encara busquen.

#21.3 Capità Enciam, Barcelona, 17/12/2013 - 19:57

Gastos identitarios? Como los 6 millones de € en celebrar la Constitución de Cádiz? O los 12 millones del bicentenario del 2 de Mayo en Madrid? Espero que pronto seamos vecinos y se acaben estas estúpidas discusiones.

#21.4 Rafel, Mataró, 17/12/2013 - 21:37

No te olvides del coste de construir una piscina en una embajada española en Africa. Costó más que las mal llamadas "embajadas catalanas".

#20 Pere, Girona,Spain, 17/12/2013 - 18:08

i l'Estat subsidia les farmàcies catalanes perque aqui gastem 3 millons en la celebració de 1714 i 5 millons en la consulta, i no podem pagar-les; aixó per començar.

Vinga, ja podeu fregirme a negatius

#20.1 Capità Enciam, Barcelona, 17/12/2013 - 20:00

Ui 3 milions pel tricentenari! i els 6 de la Constitució de Càdis? i els 12 del bicentenari del 2 de mayo? i els 16.500 anuals del dèficit fiscal?

#20.2 Apotecari, Barcelona, 17/12/2013 - 22:08

Qui va dir que ens pagaria, fins i tot ens va obligar a renunciar a cobrar els interesos legals va ser en Montoro. I després no ens va pagar. Vosaltrea sabreu el perquè d:aquesta maniobra. Estem farts que ens utlitzeu per la vostra guerra bruta.

#19 Fiu, bcn, 17/12/2013 - 15:29

Això que diu el Mas es de sentit comú, endavant independència !

#18 JJ, Barcelona, 17/12/2013 - 14:43

También está subsidiada TV3. Y La Vanguardia. Y la mayoría de los medios de comunicación catalanes. A excepción de los que no apoyan al nacionalismo.

#17 kelly, bcn, 17/12/2013 - 14:13

ah, ese es el motivo por el cual quieren la independencia, no lo sabía...