Publicitat

Democràcia Nacional irromp en un local

'Fatxes' a Cunit

Una imatge dels 'fatxes' quan han entrat al punt de votació

La jornada de votació al Camp de Tarragona ha transcorregut amb tota normalitat tret d’un incident que s’ha produït a Cunit (Baix Penedès), quan un grup de persones amb banderes espanyoles i amb les sigles de Democracia Nacional Joven (DNJ) han entrat en un local de votació.

L’aldarull ha tingut lloc als volts de la una de la tarda a l’Institut Ernest Lluch de Cunit sense que s’hagi arribat a les mans. Els provocadors han tret banderes espanyoles i han insultat els votants que hi havia en aquell moment al local dient-los “fills de puta” i asseverant que “Cataluña és España”.

Al cap d’uns segons han marxat sense que l’incident hagi arribat a més. Precisament Cunit és un dels municipis de Tarragona on el grup ultradretà DNJ s’ha mostrat més actiu els últims mesos, realitzant pintades contra el separatisme en seus de partits com ERC o CiU o a sobre de mobiliari urbà. 

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 viriato, barna , 10/11/2014 - 00:35

el fatxes eren el estaban darrera de la taula.

#7.1 Quim, Sant Cebripa de Vallalta, 10/11/2014 - 07:47

Viriato?
Un nick un xic xarò!

#7.2 Pope, BCN, 10/11/2014 - 20:36

#7

Democracia Nacional Joven. Esta es la democracia que ellos entienden. "Crieu fills pares porcs". "De tal palo tal astilla". Aquests nenet es deuen creure que són alguna cosa. Són el fruit del franquisme i d'això encara en queda. Quina pena tan joves.

#6 DaniD, Barcelona, 10/11/2014 - 00:30

Està bé que catalogueu de 'fatxes' Democracia Nacional, perquè ho són com a moviment ultranacionalista i supremacista, però no els únics...

Ara agafeu un llibre d'història i apreneu què us recorda les manifestacions massives feixistes, com 'Marxa sobre Roma':

www.youtube.com/watch?v=3pH_KrbbkMA

#5 Espanya és feixisme, Espanya és tercermundisme, 10/11/2014 - 00:09

Com es pot ser nazi sent d'una raça inferior com l'espanyola? Heu vist els caretos que gasten els aneuronats de DNJ?

#4 Javier Gomez, Badalona, 09/11/2014 - 23:36

Los Fachas estaban de VOLUNTARIOS. Qué credibilidad tiene un proceso con 40000 voluntarios que cuentan los votos, y que los 40000 son independentistas ? Seguro que no inflan la cifra ? Eso es FASCISMO.

#4.1 PEPE, LLEIDA, 10/11/2014 - 00:06

ZZZZZZZZZZZZZZ?BONA NIT JAVI

#4.2 Claüc, Sabadell, 10/11/2014 - 08:30

Pateixes de la premisa falsa que els independentistes som com vosaltres i fem trampes.

#4.3 sergi, barcelona, 10/11/2014 - 11:23

Es muy sencillo, entrabas en internet solicitavas tu participacion como voluntario, te hacias voluntario, y de este modo nos huvieras honrado con tu neutralidad en las urnas, porque no lo hiciste? supongo que estabas demasiado ocupado pensando en las conspiraciones del fascismo, una lastima...

#4.4 Sergi, Barcelona, 10/11/2014 - 11:25

#4

Es muy sencillo, entrabas en internet solicitavas tu participacion como voluntario, te hacias voluntario, y de este modo nos huvieras honrado con tu neutralidad en las urnas, porque no lo hiciste? supongo que estabas demasiado ocupado pensando en las conspiraciones del fascismo, una lastima...

#4.5 Pope, BCN, 10/11/2014 - 20:43

#4

Tienen la credibilidad que les ha permitido tener un Estado antidemocrático. Me rio cuando utiliza la palabra fascismo alguien que no tiene ni idea del tema. Antes de escribir es necesario tener una pequeña noción de lo que se escribe. ¿También se hinchó la cifra en la V y en la Diada? ¡Seriedad!

#3 Jose, Santa Coloma, 09/11/2014 - 21:14

Bueno .. se ve que los han detenido e imputados por un delito a la libertad de expresión, pero ... siendo esto ilegal saldran absueltos imagino ...

#3.1 De Santanco havíes de ser..., Mataró, 09/11/2014 - 21:31

És al·legal, no il·legal.
I si fos legal també en sortirien d'absolts, doncs el Ministre de l'Interior ha confessat públicament que va a resar de tant en tant al "Valle de los Caídos".
Som on érem al 81...

http://www.eldiario.es/polit ica/Fernandez-Diaz-Valle-Caido s-meditar_0_263174624.html