Política · 14 d'Octubre de 2019. 21:21h.

"Fica't la bandera pel cul!"

Valtonyc s'emprenya amb un militant de Vox

El raper Valtonyc s'ha encarat amb el president de Vox a Girona Alberto Tarradas, que ha fet acte de presència en una concentració independentista a Brussel·les amb una bandera espanyola i l'ha instat a ficar-se "la bandera pel cul".

"Has de venir a provocar?, fica't la bandera al cul, home!" li ha etzibat el raper al dirigent de Vox a Girona. "Per què no la treus contra la pobresa, o contra els desnonaments?, treu-la contra els desnonaments o la pobresa!" li ha dit, titllant-lo de "provocador". "Vosaltres no sou patriotes, sou una merda" li ha dit, visiblement enfadat. 

Els fets s'han produït a les portes de la delegació del Govern de la Generalitat a Brussel·les durant una concentració en protesta per la condemna contra els dirigents independentistes pels fets del procés.

L'artista ha estat reclamat per la justícia espanyola pel contingut de les seves cançons, les quals van ser considerades com un delicte d'enaltiment del terrorisme, calúmnies i injúries a la Corona. La justícia belga va refusar l'entrega del raper.

31 Comentaris

#32 Adrián, Barcelona, 15/10/2019 - 17:36

Gintonic, perdón Valtonic, recuerdos de tu mamá.

#31 Sergi Sergio, Barcelona, 15/10/2019 - 14:43

Pura escoria, nada mas, basura y chusma.

#30 botifler1914, Sinitaca, 15/10/2019 - 10:53

Que él acuse a alguien de provocar es cínico.

#29 Pep, SEVILLA, 15/10/2019 - 10:23

Recuerdo la final del año pasado en Sevilla y algún independentista con la banderitas, eso es provocar? , se le podía agredir?, ah no que era libertad de expresión, curioso concepto democrático tienen estos estrellados.

#28 Jos, VNG (Ghost Republic), 15/10/2019 - 09:39

«¡Matad a un puto guardia civil esta noche!»

(Valtonyc, el demòcrata amant de les llibertats)