Publicitat
Política · 9 de Febrer de 2018. 15:42h.

"Floreta" de Jordi Cañas a una periodista de TV3

"Anna és una magnífica periodista parlamentària"

L'exdiputat de Ciutadans, Jordi Cañas, en declaracions a Els Matins de TV3, ha tingut paraules d'elogi cap a la periodista Anna Poch, que cobreix la política parlamentària per TV3. Poch ha enviat records a Jordi Cañas i ha recordat que quan aquest exercia de diputat eres dels que tenia més relació amb la premsa.

Cañas s'ha desfet aleshores en elogis i ha afirmat que "Anna és una magnífica periodista parlamentària". "Tenim una relació cordialíssima i fa un treball formidable", ha remarcat. També ha reconegut que li dóna "molta alegria" tornar-la a veure perquè "sempre li he tingut molt respecte professional, a l'Anna. Fa un treball meravellós". La periodista ha agraït "la floreta" de Cañas amb un "moltes gràcies".

Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#13 Pepon, Bcn, 10/02/2018 - 14:44

Pobre Anna, seguro que su buen rollo con el Cañas le pasará factura. La Seva es asin de demócrata.

#13.1 Miquel, Mollet, 10/02/2018 - 17:44

Jordi déjate de ligoteos y haz honor a tu apellido!! Queremos verte en primera linea desde hoy.

#11 Tirant, Bcn, 09/02/2018 - 23:43

Bienvenido Jordi nuevamente a la primera línea en defensa de la Constitución y de España.
Te esperamos el domingo día 25 a la 12 h. en el monumento a Rafael Casanova. Jolgorio y buen rollo asegurado.

#10 Guillem, Bcn, 09/02/2018 - 22:36

Voto a c's pero aquest senyor no m'agrada. Es prepotent i hiperventilat. D'aquests ja nhi ha massa. Si el posen de cap de llista jo no el voto.

#10.1 Tirant, Bcn, 09/02/2018 - 23:40

Ho sento maca però no em crec que votis a Ciutadans ...

#10.2 Guillem, Bcn, 10/02/2018 - 15:15

No sé de què et disculpes. Jo tampoc crec que vagis a la manifa de tabarnia i em quedo tan ample.

#10.3 Miquel, Mollet, 10/02/2018 - 17:47

Ladran luego cavalgamos....

#8 Carlos Gomez, no reirse mucho que da singlot, 09/02/2018 - 20:48

No se si es el cas d´aquesta periodista pero encara que sigui gairebe impossible percebre.ho segur que a TV3 tambe hi ha algun que altre bo i digne professional.

#7 Rodejet, Barcelona, 09/02/2018 - 20:05

Pobre Cañas, els "cejijuntos tabernarios " el condemnaran a la ínsula Barataria o bé al Cor de les Tenebres del Capità Kurtz

#7.1 Yopyop, Tabarnia, 09/02/2018 - 21:04

Pero que diu voste? Es algun tipus de "jerga" el que parla?

#7.2 soloesmiopinon, Tabarnia, 09/02/2018 - 23:16

Els "cejijuntos" viuen a la teva Tractoria