Publicitat
Política · 23 de Novembre de 2013. 10:25h.

Forcadell diu que Espanya "ens humilia i ens vexa"

"No volem formar part d'un estat que destrueix la nostra autoestima col·lectiva"

Forcadell diu que Espanya "ens humilia i ens vexa"

Forcadell, amb Mas, en una imatge d'arxiu

La presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, ha replicat en un escrit al seu facebook les paraules del president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, que va demanar seny als catalans. "Precisament, perquè actuem amb seny volem un estat, volem fer una consulta per decidir el nostre futur, què hi ha amb més seny que una votació?", apunta Forcadell.

En aquest sentit reivindica que "tenim molt de seny i l'utilitzarem per construir un Estat millor, més just, més democràtic i més pròsper". "Senyor Rajoy no volem continuar formant part d'un estat que destrueix la nostra autoestima col·lectiva, un estat que ens humilia, ens menysté i ens vexa", afirma.

La presidenta de l'ANC, recorda, en aquest sentit, que "volem senzillament el mateix que tenen vostès, els espanyols, un estat que defensa els seus interessos, la seva llengua i la seva cultura".

Publicitat
Publicitat

200 Comentaris

Publicitat
#120 BEJOTA, bcn, 25/11/2013 - 15:40

FORCADELL: LI RECORDO QUE LA PARANOIA ÉS UNA GREU MALALTIA MENTAL EL "MATRIARCAT " CATALÁ ,ESTÁ MOLT ENFEINAT DISPOSSAT A PORTAR CATALUNYA A LA RUINA .


. .



. .

#120.1 BEJOTA, BCN, 25/11/2013 - 19:59

El panorama que se esboza para una Cataluña independiente es la pérdida de ?entre el 30% y el 50%? de su Producto Interior Bruto (PIB) en unos pocos años, según calcula Vidal-Quadras.

#119 BEJOTA, bcn, 25/11/2013 - 15:39

Ludger Fretzen: 'Volkswagen-Audi abandonaría Cataluña en caso de secesión'La filial de Volkswagen-Audi en España comercializa, además, los vehículos Skoda. En 2011 vendieron 127.315 vehículos y es el grupo automovilístico que más vende en España.
LVL
domingo, 14 de octubre de 2012, 13:32

#118 EL RAHOLO, BCN, 25/11/2013 - 14:31

Ustedes los españoles, dice esta señora. A lo mejor piensa que ella es sueca o así, ja ja ja. Por los rasgos no lo parece. En fin, esta gente en su delirio ya no tiene ni sentido del ridículo.

#117 Amònim, Bcn, 25/11/2013 - 14:17

Estoy con Álvaro. jajaja Respuesta a la consulta: ¡VIVA ESPAÑA! Pero que responda toda España. ¡Que os han engañado! Ilusos... ¡VIVA ESPAÑA! jajaja No CorrupCiu ni estrellados...

#116 manel, polinya, 24/11/2013 - 20:48

Quan en un lloc no et volen el millor es marxar. Totes els aparells de l' estat estan contra Catalunya.
Ningu pot trobar un sol argument solid per quedar-se.
Tot el recolçament cap a Carme Forcadell. Els catalans estem amb tu. Els que et critiquen no son catalans, ni ho seran mai.

#116.1 sergio, tarrassa, 24/11/2013 - 21:10

El origen de mi familia es extremeño pero vemos el desprecio que recibe todo lo que huela a catalan desde la capital. YA ESTA BIEN. HASTA CUANDO???? BASTA YA !!!!!! Aqui solo hay una solucion...... ESTADO PROPIO YA !!!!!!!!