Publicitat
Política · 22 de Març de 2018. 13:57h.

Forn continuarà a la presó

El Suprem denega la llibertat sota fiança a l'esxconseller malgrat la petició de la fiscalia

Forn continuarà a la presó

La sala d'apel·lació del Suprem, finalment, ha decidit mantenir a presó l'exconseller d'Interior Joaquim Forn, malgrat la petició de la fiscalia, que va demanar la llibertat sota fiança de 100.000 euros per ordre directa del fiscal general de l'Estat, Julián Sánchez Melgar, que al·lega que no hi ha cap perill de reiteració delictiva, que s'ha allunyat de la política i per malaltia.

Els tres magistrats no han tingut en compte aquestes al·legacions i han decidit denegar la llibertat provisional a l'exconseller Forn, com havia demanat l'acusació particular de Vox. La sala d'apel·lacions del Suprem fa costat aixi a la decisió del jutge instructor Pablo Llarena, que el passat 2 de febrer va decidir mantenir Forn a la presó per apreciar risc de reiteració delictiva.

El Suprem, d'altra banda,  també ha decidit mantenir a presó l'encara diputat de JxCat, Jordi Sànchez. En aquest cas, però, sí que segueix la demanda de la fiscalia de mantenir-lo a la presó per perill de reiteració delictiva.

Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#13 lolailo., ., 22/03/2018 - 19:48

El temor a destrucciòn de pruebas supera al temor por tuberculina.

#12 joan, manresa, 22/03/2018 - 18:12

El Casal tancant ya la seva tertúlia .----Vergonyós..., molt vergonyós....,tot plegat equipat com a amb terroristes...L'estat Espanyol i La Corona fan un paper ben galdós...,son la riota de mitja part del mon.A CAT,tenim un refrenar que diu,"yan mes dies que llonganisses...".No entenem tanta poca intel·ligència ,i trobar una solució al proble

#12.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 22/03/2018 - 19:02

Quina mitja part? De quin mòn? Del món de Yupi on esteu instalats?

#12.2 Narcís, Girona, 22/03/2018 - 20:00

"Yan"????!!! No recordo aquesta expressió catalana...

#12.3 Soloesmiopinion, Tabarnia , 22/03/2018 - 23:18

Es clar Narcis. Es una expresió tractoriana.

#12.4 Albert, BCN, 23/03/2018 - 08:51

Donde estan las manifestaciones multitudionarias? las caceloradas de cada dia? mmm ya veo menos lacitos amarillos... a ver si va a ser que la gente ya esta cansada de tanta tonteria.

#11 Carlos Gomez, no reirse que es peor, 22/03/2018 - 17:56

Es fantastic veure als convergents entalegats per qüestions que no tenen res a veure amb suborns, xantatges, lladrocinis i saquejos.

Qui l´ha vist i qui la veu a l´Antiga Casa Pujol. Tan be que anaven quan nomes es dedicaven a robar.

#9 Vilafranquí, Vilafranca, 22/03/2018 - 16:18

Y mientras tanto, una chiquilla palestina de 17 años es sentenciada a 9 meses de prision en Israel y la chavala se pone delante del juez y le dice que ni se arrepeinte ni se retracta, y que si tiene que ir a la carcel pues va y ya esta, pero antes muerta que cobarde

En la Republiqueta no hay NI UNO SOLO que le haya echado la décima parte de 00

#9.1 Veciana, Barcelona, 22/03/2018 - 18:26

Es la diferencia entre un pueblo oprimido de verdad y unos niños mimados.

#8 Marta, Girona, 22/03/2018 - 16:09

Es dur, pero tota aquesta gent sabía molt be el que feia i han d'assumir les consequencies.