Publicitat
Política · 11 de Gener de 2018. 08:57h.

Forn: “no hi ha més via que la Constitució”

Renega de la DUI del 27 d'octubre i adverteix que si JuntsxCat opta per la unilateralitat “baixaré del tren en marxa”

Forn: “no hi ha més via que la Constitució”

L'exconseller d'Interior del Govern de la Generalitat, Joaquim Forn, diputat electe de Junts per Catalunya i actualment a la presó, s’ha compromès a acatar la legalitat espanyola, segons informa l’Ara. Forn va repassar aquest dimecres amb els seus lletrats la declaració que prestarà aquest dijous davant el Tribunal Suprem.

Segons les notes a les quals ha tingut accés el diari, Forn explicarà que "l'arquitectura legal del Parlament ha conduït a la ineficàcia jurídica, cosa que em porta a assumir la nul·litat de les resolucions, segons ha dictaminat el Tribunal Constitucional".

"La resposta de la comunitat internacional evidencia que estèril que ha sigut el camí emprès", indica. ""No hi ha més via per al procés d'independència de Catalunya, en el qual segueixo creient, que les reformes per les vies constitucionals. No hi ha més via que la Constitució Espanyola del 1978", afegeix.

"Si el grup parlamentari al qual m'incorporo [Junts per Catalunya] posa en marxa un procés diferent al marc de la Constitució baixaré del tren en marxa", adverteix. En aquesta ocasió, Forn contestarà, segons la seva defensa, a les preguntes de la Fiscalia.

Publicitat

77 Comentaris

Publicitat
#41 Tirant, Bcn, 11/01/2018 - 22:34

JA, JA, JA ... Sabe perfectamente que la Constitución está diseñada con precisión para que la independencia sea imposible ... JA,JA, JA ....¡ SIGUEN ENGAÑANDO A LA GENTE! ... Quina colla ...

#40 I PER QUE, US HAURIEM DE CREURE ?, Barcelona, 11/01/2018 - 19:29

Valia la pena montar el sidrall, que vau montar?
Valia la pena haver d'arribar al 1O ?
Valia la pena tot el mal prodiut a l'ECONOMIA CATALANA ?
Valia la pena TANTES MENTIDES ?

#39 Niceto, Alcañiz, 11/01/2018 - 17:55

El la "operación Galaxia", primera iniciativa de golpe de estado, a los implicados no se le hizo nada; eran comentarios de café, se dijo. Por ello lo intentaron y muy en serio el 23 de febrero de 1981. A penas altas fueron condenados los insurrectos. Si ahora no se da un escarmiento, volverán a intentarlo y después, lamentos.

#38 Pan con tomate y jamón Ibérico, Catalanismo secta destructiva, 11/01/2018 - 17:30

Collons noi!!! Lo que hace el trullo, éste está dispuesto a tirarse del tren en marcha...
Antes eran más chulos, decían no sé qué de un choque de trenes.
Por cierto, Supermercats Bon Preu no estará pensando en huir...?

#37 Rodejet, Barcelona, 11/01/2018 - 17:05

La dictadura espanyola, seguint la millor de les tradicions del Sant Ofici obliga a abjurar dels principis i dels drets de les persones.
Evidentment Forn sap que és metafísicament impossible que la societat catalana tingui cabuda en el Regne d'Espanya, però és humanament comprensible que intenti no seguir empresonat pel règim dictatorial espanyol

#37.1 Acta est fabula, Osetia del Sur, 11/01/2018 - 18:41

JJJ Rodejet ya ha vuelto a palmar a la petanca y ya está quemao otra vez...todas las noches soñando con itaca y todos los dias despertandose en España....tiene q estar usted muy frustradete

#37.2 Sergi, Bcn, 11/01/2018 - 19:13

Hombreeee rodejett como echaba de menos tus ridículas opinioones. Bienvenido!

#37.3 Rodejet, Barcelona, 11/01/2018 - 20:54

Si la "ment preclara" d'en Sergi diu que les meves opinions són ridícules, vol dir que són realment molt assenyades.
Frustat jo, osset ?, ha ha ha ha.
Els integristes fins i tot perdeu en les eleccions que convoqueu després d'un cop d'estat, i jo he d'estar frustrat ?, ha ha ha.
Endavant amb els vostres mantres, Ibex Arrimantras, ha ha ha

#37.4 Doctor, Barcelona, 11/01/2018 - 23:10

Rodojet, ya se te ha pasado el susto? es que se te calienta la boquita con poco. Tomate las 155 pastillas, roja, amarilla y roja y a la cama, que mañana seguiras con tus tonterías y nos alegrarás el día.