Política · 2 de Març de 2015. 21:05h.

Fractura social a twitter

Agustí Colomines acusa C’s de “racisme” i Inés Arrimadas replica que “estàs ple d’odi”

Fractura social a twitter

Arrimadas

La diputada de C’s, Inés Arrimadas, ha acusat el professor Agustí Colomines, d’estar “ple d’odi” després que aquest hagi manifestat a twitter que troba el discurs de Ciutadans “etnicista i, per tant, racista". “Sincerament, em fas llàstima”, li ha etzibat la diputada al professor.

Colomines ha comentat d’inici que “Zarzalejos encara no sap que si Ciudadanos triomfa a Espanya serà per l'anticatalanisme i no pas per ser catalans”. En aquest sentit, ha lamentat que el discurs del partit d’Albert Rivera “ratlla el racisme”.

Aquestes paraules han molestat a Arrimadas, que li ha preguntat “a qui li dius, això?”. “‘Ellos’ i ‘nosotros’! A tu què et sembla, tenint en compte que ets catalana, almenys en la manera com ho entenc jo”, ha respost el professor.

La diputada ha replicat aleshores que “sóc catalana, andalusa i espanyola. No tinc una ideologia excloent com la teva. Així que el teu insult és més per tu”. “Jo parlo dels nacionalistes o separatistes com ‘altres’, no dels catalans perquè jo també ho sóc pesi a qui li pesi”, ha afegit.

Colomines ha insistit que “sovint quan us escolto em sembla un discurs etnicista i, per tant, racista”. “Estàs ple d'odi. De bon matí (un dilluns) ja comences a insultar. Sincerament, em fas llàstima”, li ha etzibat Arrimadas. “I aquí, per part meva, acaba la conversa perquè no saps parlar sense insultar. Ets negativisme pur i dur”, ha afegit.

“Escolta, noia, això no és el que dius en privat, eh? Per tant, no facis propaganda aprofitant la coneixença”, li ha retret el professor, davant del que la diputada l’ha advertit que “la propera vegada q ens veiem en persona ho parlem. No t'acceptaré que em diguis ni racista ni etnicista”.

“Doncs vés en compte que no sigui jo qui no et digui res si continues insultant-me per fer propaganda partidista. Fa fàstic”, ha sentenciat finalment Agustí Colomines.


Colomines

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#23 TELAMARINERA, Vilanova, 03/03/2015 - 19:19

Es un partido que desde Barcelona quiere influir para gobernar España. Es catalány español . No es anticatalán. Es antinacionalista catalán.
Y Colomines.... leandlo, escúchenlo... Y si, como catalanes no les da vergüenza, pregunten; tenemos usted o yo un gran problema

#22 Axel , Reus, 03/03/2015 - 19:18

Por suerte en Catalunya existe gente que no se traga el adoctrinamiento imperante, y gracias Inés por defendernos de tanto fanático catalibán.
Un amigo inglés residente en Barcelona piensa que esta es la cultura más politizada y egocéntrica que conoció. Si él está harto imagínate yo...

#21 Jesús, Murcia, 03/03/2015 - 11:43

La mayoía, no todos, de los miembros de C's son anticatalanes. Y es fácil ser anticatalanes cuando parten de la base de que no son catalanes. Esta señora dice que es andaluza y catalana. Dudo mucho que se pueda ser ambas cosas. Por lo que hace y dice vemos que es andaluza y no catalana.

#21.1 amadeus, Barcelona, 03/03/2015 - 15:27

Yo por el contrario creo que podemos ser varias cosas a la vez.
En este país hay muchas personas nacidas en otras tierras y que se sienten totalmente catalanes.
Algunos, además, se sienten nacionalistas. Hay ejemplos en todos los partidos.
Otros no son nacionalistas, sin por ello ser anticatalanes

#21.2 Protágoras, bcn, 03/03/2015 - 16:57

Comprendo que ¿desde Murcia? no entiendas lo que sucede en Cataluña

Las identidades, no tienen porqué ser excluyente y se puede ser buen barcelonés, catalán, español, europeo y universal, sin contradicción.

Por otra parte las fronteras son barreras a la libertad y cuantas menos mejor.

#19 cano86, Bcn , 03/03/2015 - 10:53

Para todos los independistas cabreados y amargados por que el pruces indentitari cada día se desinfla un poco más.... Ladran, luego cabalgamos!! Adelante C's!! El seny y el sentido común es lo que prevalence en una sociedad abierta y en pleno siglo XXI.

#18 Judit, Lleida, 03/03/2015 - 10:27

Ciutadans és clarament un partit etnicista que va ser creat per gent de totes les ideologies (des de l´extrema dreta a l´esquerra) amb l´únic punt en comú de fer recular la llengua catalana i atiar a l´odi ètnic a Catalunya.

#18.1 cano86, bcn, 03/03/2015 - 10:50

jajajajaj hay que me desorino!!!

#18.2 moianes, Moià, 03/03/2015 - 11:45

Judit, la clara mostra que és veritat el què dius, és aquest cano86 i el què diu. és una llàstima i una pena haver de conviure a Catalunya amb gent així. Vull ser independent d´aquesta gent ja.

#18.3 amadeus, Barcelona, 03/03/2015 - 15:31

Te equivocas, C's nació no para ir contra nadie, si no como consecuencia del afán nacionalista de construir un país uniforme, en el que no ser nacionalista está visto como una enfermedad y en el que la lengua de la mitad de los catalanes está proscrita.

#18.4 amadeus, Barcelona, 03/03/2015 - 15:33

Las declaraciones de Colominas en La Rambla, si son ciertas, explica muy bien quienes son los etnicistas.

#18.5 Protágoras, bcn, 03/03/2015 - 17:06

Judit, afirmar que F. de Carreras, Felix de Azua, Boadellas, F. Ovejero, Arcadi Espada, o Xavier Pericay, los intelectules fundadores de C's son etnicistas o de extrema derecha es simplemente una barbaridad que se desmiente por si misma y deja en evidencia que no sabes de qué hablas..