Política · 4 de Juny de 2012. 22:41h.

França condecora Montilla

Rep la medalla d'Oficial de la Legió d'Honor per impulsar el corredor mediterrani

França condecora Montilla

Imatge de l'acte (Foto: Twitter @miqueliceta)

La República de França ha condecorat l'expresident de la Generalitat i actual senador, José Montilla, per fomentar les relacions entre el seu país i Catalunya i impulsar el corredor meditarrani. Montilla ha rebut el guardó aquest dilluns, en un acte privat celebrat a la residència de la cònsol francesa a Barcelona, Anne Grillo.

L'ambaixador francès a Espanya, Bruno Delaye, hi ha estat present i ha estat l'encarregat d'imposar la medalla a l'expresident de la Generalitat. El passat mes de febrer Montilla va conèixer que seria guardonat directament pel llavors president de la República de França, Nicolas Sarkozy.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#15 Pep, BCN, 06/06/2012 - 17:49

Els gavatxos fan anar aquestes medalles com si fossin ... els regalets dels ous Kinder! Aviat serem 8 milions i quasi tothom tindrà la seva medalleta. Si el General de Gaulle aixequès el cap i veiés aquests despropòsits!

#14 Séneca, Barcelona, 06/06/2012 - 15:04

No us esvereu, és una medalla amb clares influències masòniques que es reparteix sota aquest criteri i endogàmicament entre ells.

#13 Beto, Barcelona, 05/06/2012 - 17:32

Aquests sociates francesos li haguessin pogut donar com a capo sociata però no com a ex president .Quina vergonya condecorar a aqiuest personatje .Al menys que no el relacinin amb Catalunya

#13.1 Gerard, Barna, 06/06/2012 - 06:07

Volem o no volem el corredor mediterrani? Hem de desprotricar de tot o què? T'agradi o no t'agradi "aquest personatge" és expresident de la Generalitat de Catalunya. Tal i com ho és ara Artur Mas, amb qui jo no estic d'acord pràcticament en res, però no deixa de ser el meu president.

#12 anna, Banyoles, 05/06/2012 - 14:24

La Legió d'Honor?, com es possible que hagi caigut tant baix aquesta condecoració, cal veu-re qui signa la foto perquè a tant llustrós acte no hi havia ni el "Tato", la foto està feta amb el mòbil de l' Iceta, tot plegat penós.

#12.1 Gerard, Barna, 06/06/2012 - 06:11

La Legió d'Honor francesa té 5 categories. La d'Oficial és la segona més baixa, o la 4ª en importància, la qual cosa explica que l'atorgui un embaixador i no el president directament.

#10 el talp venjador, Barcelona, 05/06/2012 - 12:06

suposo que no ens deu costar diners com la famosa medalleta que li van atorgar als USA al lider Aznar; encara que tractant-se d'aquest poca-vergonya de montiya qualsevol cosa es possible. S'hauria d'investigar perquè tot plegat no té cap lògica

#10.1 Francesc, Girona, 06/06/2012 - 12:02

és trist que sempre surti l'Aznar quan t'agradi como no va ser una època de puja econòmica.És aixi com va Catalunya amb persones como tu.(jo no he votat mai a l'Aznar)