Publicitat
Política · 11 d'Octubre de 2018. 11:39h.

Front comú de mossos, policies nacionals i guàrdies civils per Espanya

Creen una associació per reivindicar que "la Constitució ens uneix"

Front comú de mossos, policies nacionals i guàrdies civils per Espanya

(foto:ccma)

Un grup d'agents dels Mossos d'Esquadra s'han unit a d'altres de la Guàrdia Civil, la Policia Nacional, la Policia Portuària i policies locals per a crear l'associació Politeia (Associació de policies a Catalunya), que reivindica la defensa de la Constitució espanyola. En aquest sentit, els seus integrants remarquen que "la Constitució ens uneix".

Els seus promotors, en un manifest, han explicat que "aquesta associació neix arran de la voluntat de reforçar llaços entre les persones que formen part dels diferents Cossos de Seguretat que desenvolupen les seves tasques diàries a Catalunya".

En aquest sentit assenyalen que "l'objectiu e?s difondre les idees pròpies, però sota una actitud comuna de respecte a la norma que afavoreix la nostra convivència, la Constitucio? Espanyola, i la normativa vigent". És per aquest motiu que "animem a tots els homes i dones policies de Catalunya a ajudar-nos i unir-vos a Politeia per participar en totes les activitats que facin possible fer me?s forts els llaços que ja existeixen entre molts de nosaltres".

"Agraïm la disposició a col·laborar i donar impuls a Politeia que en aquests moments ens demostren companyes i companys de Policies Locals, Mossos d'Esquadra, Guàrdia Civil, Cos Nacional de Policia i Policia Portuària", conclouen.

Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#22 Purria de Tabarnia, Bcn, 11/10/2018 - 22:07

A.C.A.B

#22.1 Sergi, Bcn (Espanya) , 12/10/2018 - 06:09

Hola argentino. Tu madre Bien?

#22.2 ORNI, VICH, 12/10/2018 - 08:32

A.S.A.B.
(All Separatists are Bastards)

#22.3 Purria de Tabarnia, Bcn, 12/10/2018 - 09:48

Hola Sergi,mejor que la tuya,que se indigesto comiendomela

#22.4 Sergi, BCN, 12/10/2018 - 10:29

Entre el Purria, la Caram y el Fachin...menuda imagen de Argentina..

#22.5 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/10/2018 - 11:18

A.P.A.B.
(All Purrias Are Bastards)

#22.6 Purria de Tabarnia, Bcn, 12/10/2018 - 11:32

Sobre todo si son de Tabarnia,Paji

#22.7 Sergi, Bcn, 12/10/2018 - 11:44

Una amiga argentina me dijo que no se fiaba de los argentinos...claro...ahora lo entiendo..el purria..

#22.8 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/10/2018 - 11:58

Purria de Tabarnia solo hay uno, boludo (por suerte)

#22.9 purria de tabarnia, bcn, 12/10/2018 - 14:45

pues hoy en la Plaça de Catalunya eramos muchos,Paji.

#22.10 Sergi, Bcn (Espanya), 12/10/2018 - 15:07

En argentina paji será un insulto en España no significa nada atontao.

#22.11 Soloesmiopinion, Tabarnia, 12/10/2018 - 21:20

Déjalo Sergi, el boludo tiene un vocabulario muy limitado y cuando aprende una palabra le hace ilusión y la utiliza en todas las frases. Tendrías que verlo cuando aprendió a decir cani, que ilusión le hacía al pobre...

#21 farragut, ciutadella, 11/10/2018 - 21:50

Un saludo al mosso Donaire!!

#20 Masias , Mis posaderas , 11/10/2018 - 19:32

Mañana día doce de Otubre, es la Virgen del Pilar, patrona de Aragón y de la guardia civil

Felicidades a todos los ciudadanos de los països, que como todos sabemos son tres : Zaragoza, Huesca y Teruel

#20.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 11/10/2018 - 22:09

Tu madre es de Cuenca,no?

#20.2 Albert, BCN, 11/10/2018 - 23:41

Tu no conoces a la tuya, y mucho menos a tu padre... eh Purria?

#20.3 Seegi, BCN, 12/10/2018 - 06:09

No te enseñaron educación en argentina?

#20.4 Sergi, BCN, 12/10/2018 - 10:31

Boludo jajajaja

#20.5 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/10/2018 - 12:01

No Sergi, en Argentina no tenían plazas en los colegios de educación especial para Purria y por eso sus padres lo trajeron aquí, pero como con el procés no hay dinero para educación, aquí tampoco ha podido ir al colegio. Mientras tanti, sus padres le dejan que escriba aquí alguna tontería para que se desahogue y no se muestre tan violento en cas

#20.6 Purria de Tabarnia, Bcn, 12/10/2018 - 12:08

Concha tu madre

#20.7 Sergi, BCN, 12/10/2018 - 12:20

Ahora lo entiendo Soloesmiopinion jajajaja

#19 OVNI, ELX, 11/10/2018 - 18:17

El diari Frankfurter Allgemeine ha desmuntat l'extrema dreta espanyola en un reportatge, subratllant que beu de l'anticatalanisme. "L'enemic és a Catalunya", titula el principal rotatiu alemany.

#19.1 Daniel, Barcelona, 11/10/2018 - 20:07

"Los nacionalistas catalanes buscan alcanzar la soberanía, es decir, la escisión de España para fundar un Estado propio. Esto es algo que la Unión Europea no debe y no puede propiciar si quiere evitar su futuro declive".
Frankfurter Allgemeine Zeitung. 10/04/2018
OVNI, tu sabias algo de esto? Pero que carajo vas a saber tu!

#19.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 11/10/2018 - 20:17

Nueva mentira de Elnazional.cat y su mamporrero OVNI. Afirma que VOX en Antiindependentista y no anticatalanista, que es muy diferente.

#19.3 Chris, Lleida, 11/10/2018 - 20:22

I quants calers ens ha costat la broma?

#18 OVNI, ELX, 11/10/2018 - 18:07

Brutal repassada d'un presentador serbi sobre el conflicte entre la nació catalana i Espanya...

https://www.facebook.com/infoViscaCatalunya/videos/316135539177904/UzpfSTEwMDAwMTcxNjkwMTA0ODoyMDc0ODAyNzAyNTg2OTQw/

#18.1 Graupera, Barcelona, 11/10/2018 - 20:10

Nació catalana? Caram! Escolta OVNI, i quan els meus avis parlaven de la nacion vigatana, a que carai es referien babau?

#18.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 11/10/2018 - 20:18

Ummm... Serbia... Magnífico espejo para los indepes. Supremacismo y racismo a tutiplen...

#18.3 Daniel, Barcelona, 11/10/2018 - 21:23

OVNI, otra vez manipulando?
Serbia!! Pero tu tienes algun conocimiento de historia? Has oido hablar de la Guerra de Kosovo? Pero tienes la mas remota idea de los horrores, masacres y atrocidades que se cometieron en nombre de un nacionalismo que defendía la supremacía de los serbios ?
Tu sabias algo de esto? Pero que carajo vas a saber tu!