Publicitat
Política · 18 de Novembre de 2011. 11:44h.

'Fugues' a Solidaritat

Mossès Dalmau i Josepmiquel Servià s'han adherit a la plataforma de suport a ERC Catalunya Sí

'Fugues' a Solidaritat

Servià, a l'acte de presentación Catalunya Sí

Entre el centenar d'adhesions a Catalunya Sí, la plataforma de suprot d'Esquerra per a les eleccions del 20-N, hi ha la presència de Mossèn Dalmau i el poeta Josepmiquel Servià que en les passades eleccions al Parlament van donar suport a Solidaritat Catalana per la Independència (SI). Però, ara, de cara a les generals -SI no es presenta- han decidit donar suport al candidat d'ERC; Alfred Bosch.

Servià va tancar la llista de SI per Girona juntament amb Núria Cadenes i Toni Trias en les passades eleccions al Parlament de Catalunya. El poeta és un dirigent històric d'ERC i va ser president del consell nacional de Cultura del partit republicà.

Per la seva part, Dalmau va donar suport públic a Solidaritat en un acte de la formació a la Plaça del Rei -el mateix lloc on es va presentar la plataforma de suport a ERC- i es va adherir a la proposta que va fer la formació de presentar una candidatura unitària a les passades eleccions al Parlament.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#17 Encarna, Barcelona, 19/11/2011 - 17:55

Home, és que amb un candidat independentista amb el currículum d'en Jordi Bosch... qui és pot resistir?
http://www.llibertat.cat/content/view/14396/1/

#16 Noèlia Puig, Sabadell (Països Catalans), 19/11/2011 - 15:16

Com és possible que hi hagi tanta gent que opina sense saber ni de què parla ???. Els Catalans, només tenim una sortida: anar tots junts per dir ben alt: ADEU ESPANYAAAAAAAAA i ESPANYOLSSS!. Que us donin pel cul lllllll Amb una canya estallada.

#15 Benet, Cat, 18/11/2011 - 19:15

a la Solidaritat ja no hi queda ni l'apuntador, nomès els tres que cobren i algun noiet a l'atur que fa anar els ordinadors. Quin mal han fet a l'independestisme !!!! Sort que ERC Reagrupament i Cat SI van per molt bon camí, endavant i que tinguem sort tots els independentistes.

#15.1 Pol, Sant Just Desvern, 18/11/2011 - 21:39

Com es nota que ESQUERRA gasta diners pagant a gent que esta tot el dia fent comentaris a favor de la candidatura...
Ah! I e-noticies no m'esperava de vosaltres tal mala passada a SI, en feu un gra massa.

Força SI! L'UNIC PARTIT veritablement INDEPENDENTISTA!!! Collons! Visca Catalunya lliure!

#14 Thiago, Vic, 18/11/2011 - 16:47

Don Pelayo tiene vocación de Lacayo... Él no quiere ser señor, cree que sirviendo se vive mejor. Tu mismo Lacayo, y aunque razón no te falta en eso de la independencia y la división, no me impongas a mi tu opinión. Que se haga un referendum, las fornteras no se deben decidir democraticamente.

#14.1 don Pelayo, Barcelona(España), 18/11/2011 - 17:50

Thiago, tú no te das cuenta, pero también sirves a algo o a alguien. Al movimiento separatista,por ejemplo.

#14.2 Thiago, Vic, 18/11/2011 - 22:53

Pues no estoy de acuerdo contigo en parte, yo estoy a favor de la autodeterminación, y luego ya veremos que voto. Pero si estoy al servicio de algo y es de las mayorias elegidas democraticamente, ya sean parlamentos o divisiones territoriales.

#14.3 Josep, Barcelona, 19/11/2011 - 00:01

Millor servir al moviment separatista que no pas al feixista que prohibeix el dret a decidir com aquest on Pelayo que encara és a l´edat mitjana, però a l´època ben fosca de la inquisició.

#13 Lluis, Palau, 18/11/2011 - 15:41

Els diners que no teniu, i esteu gastant en aquestes eleccions espanyoles, valdria més que els dedique-siu a finançar la sanitat i la educació del nostre país.

Ara, l'únic que esteu aconseguint, es caure en mans de la banca i perdre la vostra llibertat.