Publicitat
Política · 4 de Setembre de 2013. 15:32h.

Funcionaris de Justícia afirmen que Ortega "ens ha humiliat"

Denuncien que la Generalitat els deu més de tres mesos: "això s'enfonsa"

Funcionaris de Justícia han iniciat una vaga indefinida amb un 65% de seguiment i han dut a terme una manifestació que ha transcorregut des de la Conselleria fins al departament de Governació, on no els ha rebut cap representant de l'administració. La protesta ha aplegat unes cinc-centes persones, segons els sindicats.

Vicente Navarro, dels sindicat (FATJ) ha carregat contra Joana Ortega, a qui acusen d'impedir l'acord amb Justícia. "Ens ha humiliat", ha denunciat, a més de criticar que "cada cop tenim més feina, més treball, menys mitjans materials". "Això s'enfonsa", ha sentenciat.

Per la seva banda, Vanesa González, de la Associació Treballadors de Torn d'Ofici de Catalunya, ha manifestat denunciat que "la Generalitat no paga", i ha explicat que han cobrat un 35% del mes de maig, però encara els deuen els mesos de juny, juliol i agost sencers. També ha criticat al Col·legi d'Advocats per "no vol enfrontar-se a la Generalitat ni al Ministre de Justícia”.

Vanesa González

Imatge de la mani

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#11 felix the cat, bcn, 05/09/2013 - 08:53

Jo els conec aquests de jutjats molt bé, i llevat d'honroses excepcions, la majoria són espanyols rancis trasferits que no entenen ni la paraula "adéu". Votants en potència del PP. En una de les concentracions del juliol un dia els vaig sentir cridar "Mas al paredón".

#10 Jordi, Teià, 04/09/2013 - 18:07

Aquests Vicentes i aquestes "Vaneses" només se'n recorden del govern de la Generalitat a l'hora de queixar-se. Entenc la seva queixa i la comparteixo. És per això que els espero el proper dia 11 reclamant la sol.lució al seu problema, que passa exclusivament per assolir un estat propi!

#10.1 Jordi, Manresa, 05/09/2013 - 14:48

Doncs miri, jo em dic Jordi, i soc un funcionari Català, al qual m'han retallat el sou un 7% més que els espanyols.
I darrerament no tinc del tot clar si això és una postura ideològica o de si realment la culpa és tota de Madrid.
En un estat independent governat per ciu, continuarien les retallades

#9 pere, BCN, 04/09/2013 - 17:52

Funcionaris, no us cap en el vostre caparró que la Generlalitat no té diners perquè Madrid els reté?

No llegiu les notícies? no us informeu? No heu vist que la única solució és la que disposem dels nostres diners? I això només es pot aconseguir amb la independència?

com es pot ser tan ruc!

#9.1 E. Colell, Barcelona, 04/09/2013 - 21:37

La Generalitat no té diners diu el neci aquest... I si la meva àvia és sorda la culpa la té Madrid i si no trempo també, la culpa és de Madrid. I diu que si no llegim les notícies. I tu on les veus les notícies, estòlid? Un cas d'abducció mental de grau sever.

#9.2 Maria, barcelona, 05/09/2013 - 10:51

Pere, canvia de diari, aquest està "tomado" per xarneguilàndia

#9.3 Jordi, Manresa, 05/09/2013 - 14:54

Home, no hi ha diners per segons què. Per subvencionar la vanguardia, rac1, o escoles privades i concertades cristianes, n'hi ha prou de diners. Que no t'hi cal al teu caparró?
Tot és qüestió de prioritats.

#8 Xavier Culleré, Lleida, 04/09/2013 - 17:44

La Ortega i aquest Govern ja fa molt temps que ens humilia:

-s'inventa dades del seu currículum per inflar-lo
- privatitzen ATLL i després fan el rídicul costant-nos a tots més diners
- menteixen dia sí i dia també amb els mossos d'esquadra
- I encara neguen el cas del 4% de comissió del Palau.

#7 joan, manresa, 04/09/2013 - 17:38

tinu.)feina----que de fet no en volen pas gaire,només cal donar-se una volta per els jutjats per puta necesitat----,i veure el seu ambient de treball.No fotem...,i a sobre carreguen contra la Consellería...,potser fora millor protestar contre el govern ex-panyol..,pro no,axó no.Son dels NOSTRES..