El 39% dels catalans votarien avui a favor de la independència de Catalunya i el 40,6% en contra, segons els baròmetre d'El Periódico. D'altra banda, un 50,6% dels espanyols consideren que el castellà està discriminat a Catalunya, mentre que un 81,4% dels catalans opinen que no
La majoria dels catalans (83,6%) creuen que Catalunya és solidària amb la resta de les autonomies... Els espanyols (51,7%) diuen que no. El aquest sentit, el 97,5% de votants d'Esquerra són partidaris de la independència, mentre que el percentatge dels votants de CiU partidaris d'aquesta opció arriba al 56,9%. ICV-EUiA té entre els seus votants el 36,4% dels partidaris de la secessió i el PSC un 30,1%.
El 52,8% dels catalans consideren que Catalunya és una nació. El 42,6% opina que no.
Gairebé el 40% dels catalans, a favor de la independència
Més de la meitat dels simpatitzants de CiU i un 30% del PSC són independentistes

Augmenta l'independentisme
¡A por ellos!
82 Comentaris
Kropotkin igual que si tu vulguessis ser català tampoc podries, sempre serà un xarnego degenerat que viu a Catalunya i mossega la mà que li dóna de menjar.
Tori (BCN): Pues no chaval. Aunque Cataluña quisiese ser asiatica, pues simplemente no podria. Hay cosas que se pueden ser y otras que no... ¿Te enteras listillo o hay que repetirtelo pedazo de Wittgenstein?
A veure, anem a pams...el Periódico de Catalunya li interessa dir q l´independentisme català avança per culpa de la desafecció Catalunya-Espanya com defensa en Montilla...per tant, ha exagerat les xifres d´indepes. Fins hi tot diuen q n´hi ha al PP!!
pedrito, el principal problemea que teneis los nacionalistas españoles es el mesianismo, os creeis portadores de la verdad absoluta cuando decís que Cataluña es España. Catalunya és y será lo que le de la gana. Y si el independentismo sube será libre.
El principal problema que tenéis a mi entender,Francesc,es que no queréis respetar.Se trata de que cada uno tiene que respetar al que opina diferente.No ir con la pretensión de convertirnos a la causa,tenéis una visión mesianica,no de respeto