Publicitat
Política · 9 de Setembre de 2015. 12:04h.

Gerry Adams es mulla per la independència

El líder del Sinn Fein reivindica “el dret de Catalunya a l’autodeterminació”

Gerry Adams es mulla per la independència

Gerry Adams

El líder del Sinn Fein, Gerry Adams, ha fet arribar un vídeo a Esquerres per la Independència on reivindica el dret a la independència de Catalunya. “Us vull fer arribar la solidaritat d’Irlanda, la de l’Irlanda Republicana, amb el poble de Catalunya”, diu Adams.

En aquest sentit informa que “un dels nostres dirigents, en Paul Maskey, al costat d’altres, serà aquest dijous a Barcelona per donar suport al dret que teniu a l’autodeterminació. Us desitgem el millor i ens plauria moltíssim que pugueu seguir endavant cap a l’autodeterminació”. “Que vagi bé! Visca la terra!”, exclama.

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#24 BEJOTA, BCN, 10/09/2015 - 14:54

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .

#24.1 BEJOTA, BCN, 10/09/2015 - 14:54

AIXÓ NO ÉS UNA ENQUESTA....

#23 Vlac , Barcelona, 10/09/2015 - 13:52

Toma ! . Y Otegui también se mojaría por la independensia !!!!
Las trivialidades no pueden ser noticia !!!!!

#20 Javier, Girona, 10/09/2015 - 01:19

Normal, es un separatista que formó parte de una organizacion terrorista para conseguir sus fines, lo raro seria lo contrario. Y "visca la terra" no, "visquin les persones", totes, no nomes una part, crec que ja n'hi ha prou d'extremismes, fanatismes i nacionalismes que volen controlar les persones

#20.1 Fu-Manxú, Bielefend, 11/09/2015 - 09:52

L'expressió "Visca la Terra" té a veure amb el dret públic català d'abans de 1714. La Defensa de la Terra implicava la defensa del territori del Principat, de la seva població i de les seves institucions. Terra és aquí un concepte holístic i implica la defensa de les persones i les seves propietats.

#19 Jaume I, Bcn, 09/09/2015 - 18:37

Saben aquel que diu....do you know where hell is? Hell is in the falls, give us gerry adams and we'll hang him by the balls!!! Ves al pub i no molestis gerry

#19.1 A, Badalona, 10/09/2015 - 19:38

Estàs amenaçant de mort?

#18 Joan, Barna, 09/09/2015 - 18:18

Qué gran apoyo!! Un terrorista!!! ya se puede sumar a la lista de los Oteguis, Fernández i ex terra lliures de ERC!