Publicitat
Política · 22 de Juny de 2022. 14:02h.

Giró es querella contra Villarejo i Sánchez-Camacho

Per haver-lo espiat en el marc de l'Operació Catalunya

Giró es querella contra Villarejo i Sánchez-Camacho

El conseller d'Economia, Jaume Giró, ha presentat aquest dimecres una denúncia a la Fiscalia contra l'expresidenta del PP català Alícia Sánchez-Camacho i l'excomissari de la Policia Nacional José Manuel Villarejo per haver intervingut les comunicacions en el marc de l'Operació Catalunya.

Giró, en la seva denúncia, considera que es podrien haver comès delictes de descobriment i revelació de secrets per part de funcionaris públics, organització o grup criminal i malversació de diners públics.

La denúncia està basada en les gravacions fetes pel mateix Villarejo en converses amb Sánchez-Camacho i han estat publicades recentment. En una conversa, el novembre de 2012, la líder popular catalana va facilitar a Villarejo noms i telèfons mòbils de persones properes a l'independentisme perquè fossin investigades.

La defensa del conseller afirma que és "absolutament impropi d'un estat democràtic de dret" el fet "d'obrir investigacions prospectives respecte a persones de les quals ni tan sols se sospitava que haurien comès cap delicte, sinó per raons purament ideològiques i de pensament".

Publicitat
Publicitat

4 Comentaris

Publicitat
#3 Carlos Gomez, tengo un amigo en Balay, 22/06/2022 - 16:14

Pero que empenta, que aguerrida osadia la del nostre Jaume oi ?

Nos tenia a tos engañaos, sobre todo al Faine que estupefacto resolvio ponerlo de patitas en la calle cuando descubrio lo que se escondia bajo esa apariencia de servicial sacristan

A estos nois les cuesta arrancar pero cuando se ponen ya cal que empiecen a tremolar los enemics

#3.1 Onofre de Dip, Vigo, 22/06/2022 - 17:22

Es un auténtico almogávar. Cuentan que una de sus tácticas favoritas para el medro desde muy jovencito fue la de abrazar a todo poderoso que se le ponía a tiro. Lo conociera o no. Por si colaba.
Y no le ha ido mal.

#3.2 Marc de Vich, Vich, 22/06/2022 - 18:40

Son personajes muy curiosos, este con pasta, bien colocado, con buena herencia, que para los cuatro días que nos quedan en esta vida hay que vivirla, y se mete en querellas, no cuadra, es como rizar el rizo, que lo haga un mindundi, pues bueno, el seso comido, pero este, a ver que esconde, igual que el Alay, dignos de investigar a fondo

#2 Marc de Vich, Vich, 22/06/2022 - 16:13

Lo primero que le va a pedir el juez, son pruebas fehacientes y como se han obtenido, de lo contrario todo pasa por una charla de taberna, por mucho que a ellos les guste. Las cosas no son como uno quiere y en el tema penal, las pruebas son necesarias, y Villarejo con todos los juicios que tiene ni es fiable, ni si grabó tienen valor judicial