Publicitat
Política · 5 de Novembre de 2011. 23:55h.

"Girona, orgull de la resistència feixista i rància del PP"

La candidata d'ERC, Teresa Jordà, diu que Girona és "capital de l'independentisme"

"Girona, orgull de la resistència feixista i rància del PP"

Jordà, amb Alfred Bosch, en una foto d'arxiu

La candidata d'Esquerra-Rcat-Catalunya Sí per Girona, Teresa Jordà, ha assegurat en un míting organitzat per les JERC: "benviguts a Girona capital, i alhora orgull, fins a dia d'avui i esperem que duri, de la resistència feixista i rància del Partit Popular". Jordà també ha dit que la ciutat de l'Onyar és "perquè no dir-ho i en veu ben alta, capital de l'independentisme".

Les declaracions de Jordà han arribat abans que el cap de llista de les JERC, Isaac Peraire, hagi dit que el PP és "l'hereu del franquisme". Perarire s'ha referit al número u de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, com "d'espanyolista, per no dir racista, homòfob o racista", i ha qüestionat que representi el catalanisme.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#13 Josep, Barcelona, 07/11/2011 - 19:21

Tota la sort del món!! El 20-N, votem independentista!

#13.1 angel, krddu, 08/11/2011 - 22:45

independentista? si van pactar amb el PSC-PSOE´cs, això son independentistes? no saps de que va. jo era exmilitant ERC i mai mès votarè a ERC, traïdors.

#12 Marcel, Barcelona, 07/11/2011 - 14:43

Aquest individu era un manat del Montilla!

#11 Maria, Barcelona, 06/11/2011 - 21:30

ERC puja i puja, de moment 3 diputats.
Conegueu el candidat:
http://www.youtube.com/watch?v=vpDFLzI5rWQ
Persona intel.lectual, honrada, que va de cara i diu les veritats, serà un bon representant a Madrid.
Mireu-ho sencer, val la pena.

#11.1 HACK SPANISH ELECTION, Barcelona, 07/11/2011 - 01:41

Goita perdre 2 diputats ara és pujar... Enquesta La Razón: PSC 18, PP 13, CiU 13, ICV 2, ERC 1

Els independentistes indignats hackejarem les eleccions espanyoles http://indepespp.blogspot.com

#11.2 Josep, Lleida, 07/11/2011 - 14:29

Abans, alguna d'aquestes d'ERC, encara tenien un bon polvo, ara ni això i a més amb aquest que fa cara de arengada passada, qui vols que el voti ??

A més, Maria no siguis il.lusa, si fos intel.lectual, honrada, i digues les veritats, no estaria a la polica!!!

#10 amoscaciques, Girona, 06/11/2011 - 15:59

Jordà, resa perquè ERC no es quedi en 0 diputats, ajajjajaja!!! A mi m´agraden Ciutadans i UPyD, però aquesta vegada, votaré PP.
Visca Catalunya espanyola!!

#10.1 angel, Un poble d´aquì., 08/11/2011 - 22:47

vota PxC que son els millors. si tu vols. pero jo si.

#9 Pepito, Barcelona, 06/11/2011 - 15:06

Quin rostre tenen alguns!. Pobrets! no pagaràn el que estipula la Carta Financera, perquè és molt car viure a caball de Barcelona i Madrid, mentres el militant de tota la vida: que va de número 2( Tardà) si ho farà. En Bosch sempre ha viscut d'acord a la seva convinença, sense ideals: trepa!