Publicitat
Política · 4 d'Abril de 2018. 21:00h.

Globus grocs al Camp Nou en record dels presos

Personal de seguretat del Barça en requisa a l'entrada

El Camp Nou s'ha tornat a convertir en un escenari de reivindicació política durant el partit dels quarts de final de la Champions entre el Barça i la Roma. Centenars d'aficionats han respost a la crida del CDR del Barça mostrant globus grocs mentre cridaven "llibertat" al minut 17.14.

El Barça ha preferit evitar problemes amb la UEFA i ha ordenat als membres de seguretat requisar els globus grocs que els CDR havien cridat a portar per reclamar la "llibertat dels presos polítics", tot i que no han aconseguit evitar l'entrada de molts d'ells. El Comitè de Disciplina de la UEFA ja va sancionar amb una multa de 150.000 euros per l'acumulació d'expedients pel que fa a l'exhibició de banderes estelades durant els partits de Champions de la temporada 2015/2016.

Aficionats blaugranes han denunciat a través de les xarxes socials que la seguretat del Camp Nou no els ha permès entrar globus grocs a l'estadi. Els membres de seguretat argumenten que és "per motius de seguretat, ja que si cauen a la gespa, el club podria rebre una sanció", segons ha informat la TDP de Catalunya Ràdio. 

fotobonica.jpg

Els Comitès de Defensa de la República del Barça han demanat als aficionats "omplir de globus grocs les grades del Camp Nou" al minut 17,14 com un acte reivindicatiu "per demanar la llibertat dels presos polítics".

"El Comitè de la República del FC Barcelona convoca tots els socis i seguidors a fer pública la nostra solidaritat amb totes les persones que pateixen presó i exili", van afirmar els CDR en un comunicat. "Ho farem omplint de globus grocs les nostres graderies al partit de Champions entre el FC Barcelona i l'AC Roma" van anunciar.

edu.jpg

Camp Nou

31 Comentaris

Publicitat
#19 modium, Moià, 05/04/2018 - 11:54

Què bonic veure tans globus grocs. Un diputat finlandés demana a la FIFA que s´expulsi a España del mundial de futbol fins que s´assegui a negociar amb catalunya., Què bonic seria que expulsessin a españa.

#19.1 Alfons Maristany, BCN, 05/04/2018 - 12:07

poco a poco entrareis en razon.
Ahora empezaran a llegar presos los exiliados
que os quedara?
Seguireis con ganas de incumplir la ley?
pensais que por ser cargo politico podeis incumplir las leyes?
El Estado es un mastodonte que avanza y no hay quien lo pare. Ni RAJOY NI EL SUMSUM CORDA

#19.2 pepe, andorra, 05/04/2018 - 14:40

sigue soñando modium, para mi lo bonito sera ver a puigdemont comerse 15 años de talego al lado de los jordis y demas supremacistas del separatismo mas carlista, corrupto y rancio de toda Europa. Talego, talego......Y si ya fuera en el salto del negro, no te cuento como correria el champagne o el icewine de los boches....

#19.3 Manolito CHAN, Tabarnia, 05/04/2018 - 16:03

Un diputado?
Finlandés?
Y?
Y Rufián es un diputado español.

#18 pepe, andorra, 05/04/2018 - 11:37

por una España de todos, la escuela en español.

#17 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 05/04/2018 - 11:16

S'ha d'admetre que els indepes saben fer espectacle. Els globus grocs es veuen molt, i només que un de cada deu n'agafi ja es veu tot l'estadi plé. A més, un globus groc, sense cap inscripció, sembla inofensiu. Si un pare va amb el fill a veure el futbol li negarà el globus només per que es groc?
Es un bon maquillatge, indepe-style.

#16 Rodejet, Barcelona, 05/04/2018 - 08:41

Molta violència las dels CDR'S, ha ha ha ha !!1.
Fins i tot la Policia del Verda del Régimen, considera que en l'actuació dels CDR'S no hi ha violència.

#16.1 pepe, andorra, 05/04/2018 - 11:31

sera la policia separata, cualquiera q viva en un pueblo y no sea separata, sabe como es la violencia de los CDR separatas.....Claro q con lo cobardes q son, tampoco es q se explayen mucho, la cobardia, es lo q tiene.

#15 Destroyer 2.0, Barcelona, Tabarnia, 05/04/2018 - 08:22

Separatas vamos a acabar con la inmersión lingüística, porque es injusta, porque es impuesta, porque es vuestro mecanismo para domar a los disidentes y porque atenta contra la dignidad. Vamos a destruir todas y cada unas de vuestras mezquinas imposiciones. Vamos a liberar Tabarnia de vuestra tiranía.

#15.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 05/04/2018 - 09:14

A todo esto.....ya ha marcado la casilla para la enseñanza en la lengua vehicular? Jajajajajjajajj a que si,ñerdo,lo que tu digas jajajajaja

#15.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 05/04/2018 - 11:17

Gracias, Purriano, por ayudarnos a difundir el nombre de Tabarnia, por ayudarnos a recordar el nivel del independentista medio y por esas palabras tan originales que solo tú conoces.

#15.3 pepe, andorra, 05/04/2018 - 11:30

yo si la he marcado, en un pais con la enseñanza en catalan, se permite la existencia de escuelas en español, frances y portugues y no existen problemas de ningun tipo, q si purriano, q lo q tu digas, pero mis hijos estudian en español en un pais cuya lengua oficial es el catalan ¿A todo esto, q convenio tienes como trolete de Soros?