Publicitat

El socialista Ferran Mascarell es farà càrrec de la conselleria de Cultura

Gol al PSC

Mascarell, amb Montilla, en una foto d'arxiu

El socialista Ferran Mascarell serà el conseller de Cultura, segons ha avançat La Vanguardia. Mascarell ha comunicat aquest dilluns al matí al president electe de la Generalitat, Artur Mas, i al líder d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, que acceptava el càrrec.

Mascarell ha estat regidor de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona amb el PSC i conseller de Cultura, per aquest mateix partit, en el darrer govern de Pasqual Magarall. Situat al cantó més catalanista del PSC, Mascarell s'ha apropat en els darrers anys a la casa gran del catalanisme de Mas.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#8 CAN PALANCA, Sant Privat d´en Bas, 28/12/2010 - 22:23

El nou govern no té res de govern dels millors. Ja em semblava a mi que això era una excusa per fer el que li surtís dels nassos al Sr. Mas. Més aviat és un govern amb pedassos. Vaig a apagar el llum que la setmana que vé ja valdrà un 10 per cent més... y subiendo!!!

#7 Juanjo, sant adrián, 27/12/2010 - 17:41

Realmente es listo el Mascarell, ha salvado su pellejo de forma magistral.Seahorra la vergüenza de ña decadencia de su partido y además salva sus posaderas de una hipotetica barrida de alfombras el el Ayuntamiento.

#6 Ramon, Barcelona, 27/12/2010 - 14:03

Que Joan Cornudella passés del Front a la sucursal del PSOE va ser una desgràcia nacional. Però el procés contrari, és a dir, que algun notable de la sucursal del PSOE passi a posicions sobiranistes a mi em sembla estupend. Tant de bo la Tura i la Iceta fessin també el pas.

#5 Josep?Maria, Barcelona, 27/12/2010 - 12:40

No, home, no; no és un gol al PSC. És un gol als nacionalistes de bona fe que van donar el seu vot a CiU.

#4 jajajajaajja, barcelona, 27/12/2010 - 12:30

Carai no hi havia ningu a CIu que han hagut de buscar un del tripartit jajajajaajaja millor que marxi ens fa un gran favor Mas, no volem mercenris